Ponad 11 tys. głosów w sprawie nowego multipleksu naziemnej TV

11 tys. głosów napłynęło do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji w ramach konsultacji zawartości planowanego nowego pakietu cyfrowych stacji. Większość przesłali zwolennicy umieszczenia tam Telewizji Republika. Swoje kanały na multipleksie chce mieć też Wirtualna Polska

Publikacja: 28.05.2015 16:48

Ponad 11 tys. głosów w sprawie nowego multipleksu naziemnej TV

Foto: Flickr

Jak podsumowała KRRiT, w ramach konsultacji nadesłano prawie 11,4 tys. stanowisk, w tym 7,2 tys. maili i 1,2 tys. listów pocztą tradycyjną. - Znacząca większość respondentów odpowiedziała, że w najpełniejszy sposób uzupełni ofertę programową naziemnej telewizji cyfrowej program Telewizja Republika – razem 11,27 stanowisk – podała KRRiT dodając, że stanowiska te zawierały często nie tyle odpowiedzi na pytanie, ale apel lub żądania. - Przeważająca większość stanowisk konsultacyjnych wyrażających poparcie dla Telewizji Republika miała jednobrzmiący tekst lub była wypełnionym formularzem w wersji elektronicznej czy też wycinkiem z prasy drukowanej – podano. Z tej korespondencji zdaniem KRRiT wynika, że jest potrzeba umieszczenia w ofercie nowego multipleksu programu o charakterze informacyjno-publicystycznym.

Pozostało 83% artykułu
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Media
Donald Tusk ucisza burzę wokół TVN
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Media
Awaria Facebooka. Użytkownicy na całym świecie mieli kłopoty z dostępem
Media
Nieznany fakt uderzył w Cyfrowy Polsat. Akcje mocno traciły
Media
Saga rodziny Solorzów. Nieznany fakt uderzył w notowania Cyfrowego Polsatu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Media
Gigantyczne przejęcie na Madison Avenue. Powstaje nowy lider rynku reklamy na świecie