Reklama zewnętrzna: Billboardy coraz bardziej cyfrowe

Już jedna czwarta globalnych przychodów w reklamie zewnętrznej pochodzi z nośników cyfrowych. W Polsce jest to na razie niespełna 5 procent rynku.

Publikacja: 17.01.2017 21:12

Reklama zewnętrzna: Billboardy coraz bardziej cyfrowe

Foto: 123RF

Światowy rynek reklamy zewnętrznej w ubiegłym roku wzrósł według PQ Media o 6,2 proc., do 49,2 mld dol., głównie dzięki cyfrowym ekranom, ale także dzięki wielkim wydarzeniom (igrzyska, wybory prezydenckie w USA). W Polsce Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej, zrzeszająca największych graczy na tym rynku, jeszcze nie podsumowała roku. Dostępne szacunki wahają się między małym spadkiem jego wartości (dom mediowy Zenith spodziewa się spadku o 0,7 proc. w 2016 r.) a niewielkim wzrostem (Carat Polska oczekuje wzrostu o 1,8 proc., a Agora – o 2–4 proc.).

Pozostało 83% artykułu

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Media
Donald Tusk ucisza burzę wokół TVN
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Media
Awaria Facebooka. Użytkownicy na całym świecie mieli kłopoty z dostępem
Media
Nieznany fakt uderzył w Cyfrowy Polsat. Akcje mocno traciły
Media
Saga rodziny Solorzów. Nieznany fakt uderzył w notowania Cyfrowego Polsatu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Media
Gigantyczne przejęcie na Madison Avenue. Powstaje nowy lider rynku reklamy na świecie