Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 17.01.2017 21:12 Publikacja: 17.01.2017 21:12
Foto: 123RF
Światowy rynek reklamy zewnętrznej w ubiegłym roku wzrósł według PQ Media o 6,2 proc., do 49,2 mld dol., głównie dzięki cyfrowym ekranom, ale także dzięki wielkim wydarzeniom (igrzyska, wybory prezydenckie w USA). W Polsce Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej, zrzeszająca największych graczy na tym rynku, jeszcze nie podsumowała roku. Dostępne szacunki wahają się między małym spadkiem jego wartości (dom mediowy Zenith spodziewa się spadku o 0,7 proc. w 2016 r.) a niewielkim wzrostem (Carat Polska oczekuje wzrostu o 1,8 proc., a Agora – o 2–4 proc.).
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Trójka to przeszłość, dziś robię wymarzone radio. Nie mogłabym zostawić tych wszystkich ludzi, z którymi budował...
Według prezydenta Donalda Trumpa, Stany Zjednoczone znalazły nabywcę na amerykańską część platformy wideo TikTok...
Rynek wyszukiwania jest otwarty i daje możliwości tak konsumentom, jak i firmom. Niestety decyzje Komisji Europe...
Prezydent USA Donald Trump po raz kolejny przedłuży termin zbycia amerykańskich aktywów TikToka przez ByteDance...
Disney i Universal pozwały Midjourney, ogromnie popularne narzędzie AI do generowania obrazów. Giganci Hollywood...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas