Reklama

Reklamówki pełne książek Czytelnika

Gratka dla stołecznych bibliofilów. Wydawnictwo Czytelnik chce sprzedać książki wydane nawet 50 lat temu

Publikacja: 10.03.2009 09:00

Specjalny kiermasz odbędzie się w weekend w Warszawie. Będą na nim wystawione książki wydane w latach 1945 – 1999. W sumie kilkadziesiąt tysięcy sztuk.

Za 30 zł będzie można zabrać tyle pozycji, ile zmieści się w reklamówce rozdawanej na kiermaszu przez wydawnictwo.

– Ciekawe, jak mocne są te reklamówki – zastanawia się Aneta Balska, która wybiera się na weekendową imprezę Czytelnika.

Dlaczego warto sięgnąć po egzemplarze sprzed kilku dekad? – Wiele z nich nie było wznawianych, a to bardzo dobra literatura – zachęca Jadwiga Majdecka z Czytelnika. – Poza tym książki sprzed lat były inaczej przygotowywane: szyte, a nie klejone. Piękne graficznie, bo wagę przywiązywano nie tylko do treści, ale też do tego, żeby była ładna, starannie przygotowana technicznie.

Na kiermaszu znajdziemy książki ze starych, słynnych serii, m.in. „Nike”, „Z Jamnikiem”, „Biblioteka Klasyki Polskiej i Obcej” czy „Faun”.

Reklama
Reklama

Wśród autorów: Julio Cortazar, Michał Bułhakow, Stanisław Dygat, Tomasz Mann, Leopold Tyrmand, Marek Hłasko czy Stefan Wiech.

– Wśród najstarszych pozycji mamy wydanie „Krzyżaków” Sienkiewicza, książki Nałkowskiej i Andrzejewskiego z 1945 roku – mówi Majdecka. – To naprawdę gratka dla miłośników literatury.

I może mieć rację, bo kiedy dwa lata temu likwidowano słynny Pałac Starej Książki na ul. Działdowskiej, w kolejce ustawiały się tłumy.

Książki będzie można kupić w kawiarni Czytelnik przy ul. Wiejskiej 12a w sobotę i niedzielę w godz. 10 – 17.

[i]blik, asab[/i]

Literatura
Tajemnica tajemnic współpracy Soni Dragi z Danem Brownem i „Kodu da Vinci" w Polsce
Literatura
Musk, padlinożercy i pariasi. Wykład noblowski Krasznahorkaia o nadziei i buncie
Literatura
„Męska rzecz", czyli książkowy hit nie tylko dla facetów i twardzieli
Literatura
Azja w polskich księgarniach: boom, stereotypy i „comfort books”
Literatura
Wojciech Gunia: „Im więcej racjonalności, tym głębszy cień”
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama