Reklama

Gdy zespół chce być popularny za wszelką cenę

„Shadowmaker”, najnowszy album zespołu Apocalyptica, jest przykładem jak pogoń za sławą może negatywnie wpływać na twórczość.

Publikacja: 26.04.2015 17:00

Gdy zespół chce być popularny za wszelką cenę

Foto: Materiały Promocyjne

Na początku swojej kariery, kiedy Finowie wykonywali przede wszystkim utwory Metalliki, proponowali słuchaczom nietypowe i ciekawe podejście do metalu. Muzyką Apocalyptiki zachwycali się zarówno fani tego gatunku jak i muzyki symfonicznej. Z czasem grupa obrała inną ścieżkę kariery, oddalając się od tego co przyniosło mu sławę – na chwilę powracając do czasów świetności płytą „Wagner Reloaded". Stopniowo, na kolejnych wydawnictwach zaczęli gościnnie pojawiać się wokaliści, a do muzycznych aranżacji dodawano więcej instrumentów, wśród których coraz bardziej ginęły lubiane przez wszystkich wiolonczele.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Patronat Rzeczpospolitej
Jubileuszowa gala wręczenia nagród Koryfeusz Muzyki Polskiej 2025
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Kultura
Wizerunek to potęga: pantofelki kochanki Edwarda VIII na Zamku Królewskim
Kultura
Czytanie ma tylko dobre strony
Kultura
Popkulturowa kariera „Stańczyka", czyli od muralu w Paryżu do okładki płyty Lady Gaga
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Kultura
Polski projekt z nagrodą DesignEuropa Awards 2025
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama