Premiery
Pierwszy i przez wielu najbardziej pożądany abonament gwarantuje możliwość udziału we wszystkich siedmiu premierach przyszłego sezonu. To jest propozycja dla stałych bywalców, którzy interesują się wszystkim, co dzieje się w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej. Abonament premier grupuje przecież bardzo różne wydarzenia: od inscenizacji operowej klasyki („Czarodziejski flet" Mozarta, „Turek we Włoszech" Rossiniego) po spektakl współczesnego teatru tańca („Darkness"), od popularnych baletowych arcydzieł („Jezioro łabędzie", „Chopiniana") po opery kompletnie w Polsce nieznane lub zapomniane („Goplana" Żeleńskiego, „Umarłe miasto" Korngolda).
Opera
Arcydzieła literatury. W tym abonamencie mamy sześć spektakli - bardzo różnych, ale łączy je jedno: wszystkich kompozytorów zainspirowała wielka literatura. Zdarzało się i zdarza się to nadal w dziejach opery, czego przykładem niech będzie „Wilhelm Tell" Rossiniego według tragedii Schillera, „Traviata" Verdiego według „Damy kameliowej" Dumasa syna i „Oniegin" Czajkowskiego według poematu Puszkina, a także trzy opery polskich kompozytorów: „Goplana" Żeleńskiego na kanwie „Balladyny" Słowackiego, „Pasażerka" Weinberga według powieści Zofii Posmysz oraz „Moby Dick" Pawła Szymańskiego. To ostatnie dzieło powstało oczywiście według słynnej XIX-wiecznej powieści Hermana Melville'a.
Opera
Orient Express. Ten zagadkowy tytuł kryje przede wszystkim spektakle inspirowane Bliskim i Dalekim Wschodem. Odległe krainy i kultury pociągały wielu kompozytorów, czego dowodem niech będą spektakle: „Nabucco" Verdiego, „Turek we Włoszech" Rossiniego, „Madame Butterfly" Pucciniego. Opera „Matsukaze" to z kolei dzieło japońskiego kompozytora Toshio Hosokawy, ale intrygujący kształt sceniczny nadała mu słynna choreografka Sasha Waltz, dostarczając kolejnego dowodu na fascynację Europy Orientem. Abonament uzupełnia przebojowy „Straszny dwór" w ujęciu Davida Pountneya (bohaterowie Moniuszki wrócili zapewne z wojny z Turkami) oraz monodram operowy „Głos ludzki" Poulenca.
Opera
Wielka klasyka. To jest abonament wyłącznie baletowy i zgodnie ze swą nazwą oferuje możliwość obejrzenia dzieł z wielkiego, nieśmiertelnego kanonu, dobrze na ogół znanych, ale zawsze chętnie oglądanych. Tych sześć spektakli to: „Bajadera", „Chopiniana/Bolero/Chroma", „Dziadek do orzechów i król myszy", „Don Kichot", „Poskromienie złośnicy", „Jezioro łabędzie".
Balet
Tylko u nas. Kolejna propozycja taneczna to sześć spektakli, które stały się wizytówką Polskiego Baletu Narodowego i jego choreografów. Mamy więc w tym abonamencie dwa autorskie spektakle Krzysztofa Pastora („Casanova w Warszawie" i „Burza"), dwa wieczory składające się z drobniejszych prac różnych twórców („Obsesje" oraz „Chopiniana/Bolero/Chroma"), a także dwa przedstawienia przedstawicieli nowego pokolenia polskiej choreografii: „Persona" Roberta Bondary i „Darkness" Izadory Weiss.