W ciągu ostatnich dziesięciu lat konkurenci powoływali się na nasze artykuły niemal 122 tys. razy. To znacznie częściej w przypadku drugiej w zestawieniu „Gazety Wyborczej" (108 tys.) i nieporównywalnie więcej od trzeciego w rankingu „Dziennika Gazety Prawnej" (39,7 tys. razy), który jednak ukazuje się na rynku krócej niż od dekady.
W zestawieniu najbardziej opiniotwórczych mediów biznesowych na wysokim, drugim miejscu znalazła się wydawana przez tę samą firmę co „Rzeczpospolita" Gazeta Giełdy "Parkiet" z 7 tys. cytowań.
Ciekawostką zestawienia IMM jest, że mimo powtarzających się narzekań na kondycję prasowej branży, w rankingu opiniotwórczości pozostawiła ona daleko w tyle elektroniczną konkurencję. Pierwsze niepapierowe medium znalazło się na liście IMM dopiero na miejscu czwartym i jest to stacja TVN24 (z 31,5 tys. cytowań). A w pierwszej piętnastce najczęściej cytowanych do mediów elektronicznych można zaliczyć zaledwie cztery (są to TVN 24, RMF FM, Radio Zet i TVN).
Najczęściej cytowanym tygodnikiem okazał się w zestawieniu IMM „Wprost" (29,6 tys. cytowań), a najbardziej opiniotwórczym miesięcznikiem jest „Forbes" (3,6 tys. cytowań). W telewizji za TVN 24 uplasowały się „duży" TVN oraz TVP 1. W świecie radiowym najwięcej wartych cytowania informacji nadawało przez ostatnie dziesięć lat radio RMF FM (powoływano się na nie 24,3 tys. razy), za nim uplasowały się Radio Zet i TOK FM. W internecie prowadzi natomiast Onet.pl (11,9 tys. cytowań), kolejne są Wp.pl i Interia.pl.
Najbardziej opiniotwórczym medium regionalnym dziesięciolecia okazało się nieistniejące już jako samodzielny tytuł „Życie Warszawy" (obecnie jest częścią „Rzeczpospolitej") – 22,6 tys. powołań, siódme miejsce w rankingu ogólnym.