Reklama

Wyborcy zdradzili, jak ich uwieść

Do głosowania dwa tygodnie. W wyborczych działaniach partie kierują się głównie wynikami swoich badań.

Aktualizacja: 11.10.2015 21:05 Publikacja: 11.10.2015 20:56

Grzegorz Kołodko

Grzegorz Kołodko

Foto: Fotorzepa, Piotr Guzik

Premier Ewa Kopacz spędziła weekend w województwach lubuskim i zachodniopomorskim. Dotąd były to bastiony PO, ale frekwencja w wyborach prezydenckich była tam niższa niż na wschodzie kraju. Część sondaży pokazuje, że tym razem może tam wygrać PiS.

Kopacz mobilizowała żelazny elektorat przekazem, który wyszedł z zamówionych przez PO badań wśród wyborców. Chwaliła infrastrukturę i przekonywała, że pora, by zmiany wokół Polacy odczuli w portfelach. Jednocześnie ostrzegała, że wygrana PiS nie oznacza przyspieszenia rozwoju, lecz fanatyzm ideologiczny.

Pozostało jeszcze 86% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Policja
Nietykalna sierżant „Doris”. Drugie życie tajnej policjantki
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Kraj
Podcast „Rzecz w tym”: Karol Nawrocki na Marszu Niepodległości jak ryba w wodzie
Kraj
Rękawice bokserskie z autografem prezydenta Nawrockiego hitem licytacji Marszu Niepodległości
Materiał Płatny
OŚWIADCZENIE
Materiał Promocyjny
Rynek europejski potrzebuje lepszych regulacji
Kraj
Co Norwegowie znaleźli w chińskich autobusach? 18 takich pojazdów wozi warszawiaków
Materiał Promocyjny
Wiedza, która trafia w punkt. Prosto do Ciebie. Zamów już dziś!
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama