Reklama
Rozwiń

UOKiK: będzie rekompensata dla klientów Cyfrowego Polsatu

Cyfrowy Polsat zwróci klientom opłaty za usługi „Ochrona Internetu” i „Serwis IPLA 3 z 3”, a zgłoszone wcześniej w tej sprawie reklamacje zostaną pozytywnie rozpatrzone - wynika z decyzji Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

Publikacja: 13.04.2023 09:36

Cyfrowy Polsat

Cyfrowy Polsat

Foto: Adobe Stock

mat

Chodzi o program antywirusowy „Ochrona Internetu” oraz usługę odtwarzania materiałów audiowizualnych na różnych urządzeniach - „Serwis IPLA 3 z 3”. Były one składową częścią większości ofert promocyjnych i konsumenci nie mogli z nich zrezygnować podczas zawierania umowy, niezależnie od tego czy byli nimi zainteresowani. Taką możliwość mieli dopiero po zawarciu umowy. Co więcej, jak wskazuje UOKiK, to na klientach ciążył obowiązek wyłączenia usług dodatkowych przed upływem bezpłatnego okresu korzystania z nich, aby uniknąć wiążących się z nimi płatności.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Prawo drogowe
Egzamin na prawo jazdy będzie trudniejszy? Jest stanowisko WORD Warszawa
Praca, Emerytury i renty
Prawdziwy szał na świadczenie dla seniorów
Prawnicy
Kto najlepiej uczy przyszłych prawników w Polsce? Ranking „Rzeczpospolitej”
Prawo w Polsce
Sąd Najwyższy zdecydował. Zwycięstwo Karola Nawrockiego w wyborach zatwierdzone
W sądzie i w urzędzie
Od 1 lipca nowości w aplikacji mObywatel. Oto, jakie usługi wprowadzono