Reklama
Rozwiń

Erotyka nie może zakłócać przestrzeni publicznej

Reklama produktów erotycznych przeznaczonych dla osób dorosłych, nie powinna być eksponowana w przestrzeni publicznej.

Aktualizacja: 05.04.2015 18:24 Publikacja: 05.04.2015 18:21

Erotyka nie może zakłócać przestrzeni publicznej

Foto: www.sxc.hu

Tak uznała w niedawnej uchwale Komisja Etyki Reklamy (nr uchwały ZO 24/15).

Przedmiotem skargi była reklama zewnętrzna firmy Pink Shop z Kielc, promująca oferty wyprzedaży towarów erotycznych adresowanych do osób dorosłych, a przedstawiająca roznegliżowaną kobietę w wyzywającej bieliźnie, która pokazuje biust.

Pozostało jeszcze 85% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Prawo drogowe
Egzamin na prawo jazdy będzie trudniejszy? Jest stanowisko WORD Warszawa
Sądy i trybunały
Krystyna Pawłowicz przeniesiona w stan spoczynku. Uchwała TK
Prawo w Polsce
Trybunał Konstytucyjny: mniej religii w szkołach jest bezprawne
W sądzie i w urzędzie
Dziedziczenie nieruchomości: prostsze formalności dla nowych właścicieli
W sądzie i w urzędzie
Od 1 lipca nowości w aplikacji mObywatel. Oto, jakie usługi wprowadzono