Erotyka nie może zakłócać przestrzeni publicznej

Reklama produktów erotycznych przeznaczonych dla osób dorosłych, nie powinna być eksponowana w przestrzeni publicznej.

Aktualizacja: 05.04.2015 18:24 Publikacja: 05.04.2015 18:21

Erotyka nie może zakłócać przestrzeni publicznej

Foto: www.sxc.hu

Tak uznała w niedawnej uchwale Komisja Etyki Reklamy (nr uchwały ZO 24/15).

Przedmiotem skargi była reklama zewnętrzna firmy Pink Shop z Kielc, promująca oferty wyprzedaży towarów erotycznych adresowanych do osób dorosłych, a przedstawiająca roznegliżowaną kobietę w wyzywającej bieliźnie, która pokazuje biust.

Pozostało 85% artykułu
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Konsumenci
Pozew grupowy oszukanych na pompy ciepła. Sąd wydał zabezpieczenie
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Sądy i trybunały
Dr Tomasz Zalasiński: W Trybunale Konstytucyjnym gorzej już nie będzie
Konsumenci
TSUE wydał ważny wyrok dla frankowiczów. To pokłosie sprawy Getin Banku
Nieruchomości
Właściciele starych budynków mogą mieć problem. Wygasają ważne przepisy
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Prawo rodzinne
Przy rozwodzie z żoną trzeba się też rozstać z częścią krów