Reklama

Telefon do obsługi klienta nie może być droższy niż zwykłe połączenia - uważa rzecznik generalny

Koszt połączenia z numerem telefonicznym obsługi klienta nie może przekraczać kosztów zwykłego połączenia - stwierdził rzecznik generalny Maciej Szpunar w opinii dla Trybunału Sprawiedliwości.

Aktualizacja: 11.11.2016 18:52 Publikacja: 11.11.2016 17:04

Telefon do obsługi klienta nie może być droższy niż zwykłe połączenia - uważa rzecznik generalny

Foto: 123RF

Niemiecka spółka Comtech sprzedaje urządzenia elektryczne i elektroniczne. Na swojej stronie internetowej podaje ona numer telefonu obsługi posprzedażowej zawierający prefiks 0180, który jest w Niemczech używany do obsługi serwisowej według jednolitej taryfy krajowej. Koszt połączenia z tym numerem specjalnym (niegeograficznym) to 0,14 EUR za minutę z niemieckiej sieci stacjonarnej i 0,42 EUR/min. z sieci komórkowej. Ceny te przekraczają kwoty, jakie konsument zapłaciłby za połączenie z numerem linii stacjonarnej (geograficznym) lub zwykłym numerem w sieci ruchomej przy zastosowaniu zazwyczaj obowiązujących cen za połączenie.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Sądy i trybunały
Plan ministra Żurka na reaktywację KRS. Konstytucjonalista: nielegalne działanie
Prawo w Polsce
Czy można zagrodzić jezioro? Wody Polskie wyjaśniają
Prawo dla Ciebie
Zamieszanie z hybrydowym manicure. Klienci zestresowani. Eksperci wyjaśniają
Spadki i darowizny
Kiedy dokładnie należy otworzyć testament i kto powinien to zrobić?
Prawo w Polsce
Dwa projekty ustaw u prezydenta Karola Nawrockiego. Chodzi o płacenie gotówką
Reklama
Reklama