Reklama
Rozwiń

Telefon do obsługi klienta nie może być droższy niż zwykłe połączenia - uważa rzecznik generalny

Koszt połączenia z numerem telefonicznym obsługi klienta nie może przekraczać kosztów zwykłego połączenia - stwierdził rzecznik generalny Maciej Szpunar w opinii dla Trybunału Sprawiedliwości.

Aktualizacja: 11.11.2016 18:52 Publikacja: 11.11.2016 17:04

Telefon do obsługi klienta nie może być droższy niż zwykłe połączenia - uważa rzecznik generalny

Foto: 123RF

Niemiecka spółka Comtech sprzedaje urządzenia elektryczne i elektroniczne. Na swojej stronie internetowej podaje ona numer telefonu obsługi posprzedażowej zawierający prefiks 0180, który jest w Niemczech używany do obsługi serwisowej według jednolitej taryfy krajowej. Koszt połączenia z tym numerem specjalnym (niegeograficznym) to 0,14 EUR za minutę z niemieckiej sieci stacjonarnej i 0,42 EUR/min. z sieci komórkowej. Ceny te przekraczają kwoty, jakie konsument zapłaciłby za połączenie z numerem linii stacjonarnej (geograficznym) lub zwykłym numerem w sieci ruchomej przy zastosowaniu zazwyczaj obowiązujących cen za połączenie.

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
W sądzie i w urzędzie
Nowa funkcja w mObywatelu. Przyda się na starość
Praca, Emerytury i renty
Prawdziwy szał na świadczenie dla seniorów
Prawnicy
Kto najlepiej uczy przyszłych prawników w Polsce? Ranking „Rzeczpospolitej”
Edukacja i wychowanie
Jakie są najlepsze uczelnie w Polsce? Opublikowano ranking Perspektywy 2025
Zawody prawnicze
Ranking kancelarii prawniczych 2025. Znamy zwycięzców