Reklama

Polacy wolą Lidla od Biedronki

Niemiecka sieć jest najpopularniejsza przynajmniej wśród użytkowników dwóch popularnych aplikacji zakupowych.

Aktualizacja: 24.03.2020 11:20 Publikacja: 24.03.2020 11:17

Polacy wolą Lidla od Biedronki

Foto: Bloomberg

W oparciu o dane z aplikacji Listonic i Moja Gazetka powstał raport pt. „Sieci handlowe 2019”. Najważniejszą zmianą na rynku jest pierwszy od wielu lat spadek lidera branży – Biedronki. Tym razem znalazła się ona na drugiej pozycji z wynikiem 27,7 proc. jeśli chodzi o udział wśród najczęściej przeglądanych gazetek z promocjami oraz z jakich promocji korzystają na swoich listach zakupowych. W tym samym czasie wynik Lidla wynosił 33,5 proc. co dało mu pierwsze miejsce – to właśnie tam Polacy najchętniej planowali zakupy. Na trzecim miejscu, bez zmian w stosunku do poprzedniego roku, znalazła się francuska spółka Auchan z wynikiem 9,7 proc.

Pozostało jeszcze 81% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Handel
Chińczycy kupują coraz mniej zegarków. Swatch liczy straty
Handel
Trump wraca z wysokimi cłami dla Europy. Nie zrobił wrażenia na UE
Handel
Kazachstan zablokował rosyjski import. Paraliż ruchu na granicy z Rosją
Handel
Rosyjski sąd znacjonalizował i przekazał państwu aktywa amerykańskiej firmy spożywczej
Materiał Promocyjny
Sprzedaż motocykli mocno się rozpędza
Handel
Handlowa wojna Kremla z Azerbejdżanem. Od importu owoców po działalność szpiegowską
Reklama
Reklama