Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 24.03.2020 11:20 Publikacja: 24.03.2020 11:17
Foto: Bloomberg
W oparciu o dane z aplikacji Listonic i Moja Gazetka powstał raport pt. „Sieci handlowe 2019”. Najważniejszą zmianą na rynku jest pierwszy od wielu lat spadek lidera branży – Biedronki. Tym razem znalazła się ona na drugiej pozycji z wynikiem 27,7 proc. jeśli chodzi o udział wśród najczęściej przeglądanych gazetek z promocjami oraz z jakich promocji korzystają na swoich listach zakupowych. W tym samym czasie wynik Lidla wynosił 33,5 proc. co dało mu pierwsze miejsce – to właśnie tam Polacy najchętniej planowali zakupy. Na trzecim miejscu, bez zmian w stosunku do poprzedniego roku, znalazła się francuska spółka Auchan z wynikiem 9,7 proc.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Wszystkie kraje świata miały czas do 9 lipca na wypracowanie umów handlowych z USA. Prezydent Donald Trump przes...
Prezydent USA Donald Trump zapowiedział, że Biały Dom zacznie niebawem wysyłać do różnych krajów na świecie list...
Rekordowe temperatury w Japonii ograniczyły produkcję zielonej herbaty matcha w tym roku, nadwyrężając dostawy i...
Trwa właśnie ostatni tydzień intensywnych negocjacji UE z USA. Stawką w grze jest zakończenie lub wznowienie woj...
Polacy na produkty ze sklepowych zamrażarek wydają już 5,4 mld zł rocznie, a rynek wciąż rośnie. I to nie tylko...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas