Reklama
Rozwiń

Polacy wolą Lidla od Biedronki

Niemiecka sieć jest najpopularniejsza przynajmniej wśród użytkowników dwóch popularnych aplikacji zakupowych.

Aktualizacja: 24.03.2020 11:20 Publikacja: 24.03.2020 11:17

Polacy wolą Lidla od Biedronki

Foto: Bloomberg

W oparciu o dane z aplikacji Listonic i Moja Gazetka powstał raport pt. „Sieci handlowe 2019”. Najważniejszą zmianą na rynku jest pierwszy od wielu lat spadek lidera branży – Biedronki. Tym razem znalazła się ona na drugiej pozycji z wynikiem 27,7 proc. jeśli chodzi o udział wśród najczęściej przeglądanych gazetek z promocjami oraz z jakich promocji korzystają na swoich listach zakupowych. W tym samym czasie wynik Lidla wynosił 33,5 proc. co dało mu pierwsze miejsce – to właśnie tam Polacy najchętniej planowali zakupy. Na trzecim miejscu, bez zmian w stosunku do poprzedniego roku, znalazła się francuska spółka Auchan z wynikiem 9,7 proc.

Pozostało jeszcze 81% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Handel
Cła będą wyższe od zapowiadanych? Donald Trump: Zaczynamy wysyłać listy do krajów
Handel
Popularny japoński napój drożeje. Szykujcie się na coraz droższą matchę
Handel
Ostatnie chwile na wynegocjowanie pokoju w wojnie celnej Donalda Trumpa z Europą
Handel
Mrożonki kupujemy nie tylko w czasie upałów. Lody nie są jedynym hitem
Handel
Cła Trumpa mogą uderzyć w hossę na giełdzie w Tokio