Reklama
Rozwiń
Reklama

Dochodzenie przeciwko Amazon i Google, bo nie usuwają fałszywych recenzji produktów

Brytyjski Urząd Konkurencji i Rynków (The Competition and Markets Authority - CMA) rozpoczął dochodzenie w sprawie identyfikowania i usuwania fałszywych recenzji produktów, jakie pojawiały się w serwisach Google i Amazon.

Aktualizacja: 25.06.2021 19:46 Publikacja: 25.06.2021 19:40

Dochodzenie przeciwko Amazon i Google, bo nie usuwają fałszywych recenzji produktów

Foto: PAP/EPA/WALLACE WOON

ula

Według CMA Amazon i Google nie robią wystarczająco dużo, aby identyfikować i usuwać fałszywe recenzje produktów zamieszczane online. Urząd ma zbadać, czy firmy mogły złamać prawo konsumenckie.

Obie firmy twierdzą, że mają odpowiednie przepisy, aby identyfikować i usuwać fałszywe recenzje.

Pozostało jeszcze 85% artykułu

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
Świetny pomysł czy powrót PRL? O przejęcie Carrefoura przez państwo zapytaliśmy biznes
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Handel
Problemy Pumy: chińscy giganci sportowi mogą przejąć markę
Handel
Sztuczna inteligencja pomoże w zakupach podczas Black Friday
Handel
PiS chciał kupić Żabkę, teraz PSL celuje w Carrefoura
Handel
AliExpress blokuje chińskiego sprzedawcę lalek erotycznych. Przypominały dzieci
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama