Reklama
Rozwiń
Reklama

Co trzeci Polak kupuje kosmetyki w sieci

Chociaż większość, bo prawie sześciu na dziesięciu polskich konsumentów, nadal robi kosmetyczne zakupy głównie w sklepach stacjonarnych, do 35 proc. wzrósł teraz odsetek tych, którzy zamawiają je przez internet.

Aktualizacja: 13.07.2020 14:10 Publikacja: 13.07.2020 12:50

Co trzeci Polak kupuje kosmetyki w sieci

Foto: Bloomberg

Wygoda, niższe ceny a także łatwy dostęp do opinii innych użytkowników- to najczęściej wskazywane zalety zakupów kosmetyków w sieci. W ten sposób nabywa produkty urody już 35 proc. konsumentów uczestniczących w czerwcowym badaniu przeprowadzonym przez Kantar Millward Brown na zlecenie Wonga Polska.

Czytaj także: Co kupujemy w czasie pandemii. Największe hity i niespodzianki

Pozostało jeszcze 81% artykułu

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
Centra handlowe wciąż tracą klientów
Materiał Promocyjny
Twoja gwiazda bliżej niż myślisz — Mercedes Van ProCenter
Handel
Betonowe blokady i monitoring: tak wyglądają jarmarki bożonarodzeniowe w Niemczech
Handel
Sprzedaż detaliczna w październiku w górę. Są nowe dane GUS
Handel
Polacy mają gest na Święta. Wzrostem wydatków przebiją zachodnich Europejczyków
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Handel
Rolnicy krytykują umowę celną Szwajcaria–USA. Ogromne obawy o import mięsa
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama