Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 18.09.2025 21:38 Publikacja: 05.11.2024 16:01
Foto: Adobe Stock
Wysokie ceny energii i inne koszty życia powodują, że wciąż bardzo ostrożnie wydajemy. W efekcie w trzecim kwartale wzrósł najmocniej ruch w sklepach typu convenience, jak Żabka – chodzimy do nich częściej, ale po mniejsze zakupy. Dało to wzrost rdr 9,5 proc. – wynika z raportu Proxi.cloud, który „Rzeczpospolita” poznała pierwsza. Badanie powstało w oparciu o analizę zachowań ok. 1,5 mln konsumentów z wykorzystaniem danych z ruchu ich telefonów.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Francuskie media donoszą, że rozpoczął się proces sprzedaży 800 sklepów i 40 centrów handlowych Carrefour w Pols...
Handlowa grupa podniosła oczekiwania dotyczące przychodów i zysku w 2025 r. Motorem biznesu Allegro jest Polska,...
Kreml ogłosił rozpoczęcie prac nad umową o wolnym handlu między Euroazjatycką Unią Gospodarczą (EUG) a Indiami....
Swatch podniesie ceny zegarków w Stanach Zjednoczonych o 5–15 proc. To efekt ceł nałożonych przez Donalda Trumpa...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas