Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 27.05.2024 09:42 Publikacja: 27.05.2024 04:30
Foto: Adobe Stock
Dopłaty do przesyłek, specjalne stawki i zwolnienia podatkowe, dotacje dostępne właściwie dla wszystkich sprzedawców w specjalnych strefach przemysłowych – to mechanizmy, jakie stosuje rząd Chin, by wspierać eksport za pośrednictwem kanału internetowego – wynika z raportu Izby Gospodarki Elektronicznej, który pierwsza opisuje „Rzeczpospolita”.
Daje to efekty: chiński eksport przez e-commerce urósł w 2023 r. 20 proc. r./r., choć ten konwencjonalny w zasadzie się nie zmienił. Raport przytacza dane iResearch, według których – choć władze chińskie podają wartość sprzedaży e-commerce w 2023 r. na około 1,83 biliona rmb (ponad 260 mld dol.) – to szacunki analityków wskazują na wartość niemal 7,9 biliona rmb (1,1 biliona dolarów). Nawet jeśli te są również zawyżone, to te z oficjalnych statystyk są zdecydowanie za niskie.
Drożejąca kawa to już nie tylko ciekawostka z rynków surowcowych. Z miesiąca na miesiąc jej ceny rosną na sklepo...
W środę w nocy podczas pracy w magazynie Amazona w Sosnowcu zmarł 48-letni mężczyzna. Jego ciało znaleźli pracow...
Amazon zainwestuje 40 mld funtów w Wielkiej Brytanii w ciągu najbliższych trzech lat, tworząc tysiące miejsc pra...
Amazon Prime Day, święto zakupów na popularnej platformie sprzedażowej, może w tym roku okazać się wielką klapą....
VELUX Polska, obchodząca w tym roku 35-lecie obecności na rynku jest jedną z tych firm, które współtworzyły polską branżę budowlaną. Od podstaw budowała kategorię użytkowych poddaszy, inwestując w przemysł, rozwijając lokalnych dostawców i kształtując standardy zrównoważonego rozwoju.
Ponad połowa konsumentów jest gotowa udostępniać sieciom handlowym i markom informacje o swoich preferencjach za...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas