Reklama
Rozwiń
Reklama

Ceny idą w górę, w sklepach mniej ludzi. Ale jest wyjątek

Dyskonty radzą sobie najlepiej ze spowolnieniem i jako jedyne nie zanotowały spadku ruchu w 2023 r.

Aktualizacja: 26.01.2024 14:47 Publikacja: 26.01.2024 03:00

Ceny idą w górę, w sklepach mniej ludzi. Ale jest wyjątek

Foto: Adobe Stock

W 2023 r. ruch klientów w sklepach spożywczych spadł średnio 1,7 proc., licząc rok do roku – wynika z danych firmy technologicznej Proxi.cloud, które „Rzeczpospolita” poznała jako pierwsza. Firma analizuje ruch na podstawie położenia kilkuset tysięcy telefonów komórkowych.

Jak często i w jakich sklepach Polacy robią zakupy spożywcze

Pozostało jeszcze 93% artykułu

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
Problemy Pumy: chińscy giganci sportowi mogą przejąć markę
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Handel
Sztuczna inteligencja pomoże w zakupach podczas Black Friday
Handel
PiS chciał kupić Żabkę, teraz PSL celuje w Carrefoura
Handel
AliExpress blokuje chińskiego sprzedawcę lalek erotycznych. Przypominały dzieci
Handel
Konsument w świecie nowych cyfrowych możliwości
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama