Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 13.07.2025 13:57 Publikacja: 25.10.2023 13:24
Hermès nie daje się kryzysowi
Foto: Bloomberg
Po raporcie sprzedaży jednego z czołowych producentów artykułów luksusowych, koncernu LMVH, do którego należą takie marki jak Bulgari, Dior, Louis Vuitton czy Veuve Clicquot, analitycy obniżyli ostatnio swoje prognozy dla sektora artykułów luksusowych. W obliczu rosnącej inflacji i niepewności konsumenci w mniejszym stopniu mogą sobie pozwolić na zbytek. Jednak znany choćby z torebek Birkin Hermès odnotował znakomite wyniki.
Sprzedaż marki w obu Amerykach wzrosła o 20 procent i to pomimo mniejszych, niż w innych częściach świata, podwyżek cen. W USA w wynikach duży udział miał otwarty w październiku 2022 sklep przy Madison Avenue w Nowym Jorku. Z kolei w Europie sprzedaż wzrosła o 18,1 proc., w czym duży udział miał niesłabnący ruch turystyczny. Szybko nadal rosła także sprzedaż w Chinach kontynentalnych.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Wypróbowaną metodą - z pomocą inspekcji żywnościowej, Kreml próbuje postawić do pionu władze buntującego się Aze...
Akcje Levi Strauss wzrosły o ponad 7 procent w handlu przedsesyjnym w piątek, gdy producent jeansów podniósł swo...
Prezydent USA Donald Trump napisał w liście do kanadyjskiego premiera Marka Carneya, że 1 sierpnia może nałożyć...
Wartość importu odzieży z Chin do Stanów Zjednoczonych spadła w maju do najniższego miesięcznego poziomu od 22 l...
Donald Trump zapowiedział we wtorek, że nałoży 50-procentowe cło na całą miedź importowaną do USA. Nie sprecyzow...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas