Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 23.06.2025 12:11 Publikacja: 25.10.2023 13:24
Hermès nie daje się kryzysowi
Foto: Bloomberg
Po raporcie sprzedaży jednego z czołowych producentów artykułów luksusowych, koncernu LMVH, do którego należą takie marki jak Bulgari, Dior, Louis Vuitton czy Veuve Clicquot, analitycy obniżyli ostatnio swoje prognozy dla sektora artykułów luksusowych. W obliczu rosnącej inflacji i niepewności konsumenci w mniejszym stopniu mogą sobie pozwolić na zbytek. Jednak znany choćby z torebek Birkin Hermès odnotował znakomite wyniki.
Sprzedaż marki w obu Amerykach wzrosła o 20 procent i to pomimo mniejszych, niż w innych częściach świata, podwyżek cen. W USA w wynikach duży udział miał otwarty w październiku 2022 sklep przy Madison Avenue w Nowym Jorku. Z kolei w Europie sprzedaż wzrosła o 18,1 proc., w czym duży udział miał niesłabnący ruch turystyczny. Szybko nadal rosła także sprzedaż w Chinach kontynentalnych.
Ponad połowa konsumentów jest gotowa udostępniać sieciom handlowym i markom informacje o swoich preferencjach za...
Prezydent USA Donald Trump i premier Wielkiej Brytanii Keir Starmer poinformowali w kuluarach szczytu G7 o zawar...
Dyrektor generalny Luca de Meo opuszcza francuskiego producenta samochodów Renault, aby podjąć pracę poza branżą...
Handel w niedzielę jest dozwolony między innymi w ostatnią niedzielę czerwca. W związku z tym najbliższa niedzie...
VELUX Polska, obchodząca w tym roku 35-lecie obecności na rynku jest jedną z tych firm, które współtworzyły polską branżę budowlaną. Od podstaw budowała kategorię użytkowych poddaszy, inwestując w przemysł, rozwijając lokalnych dostawców i kształtując standardy zrównoważonego rozwoju.
Rośnie szara strefa tytoniowa w UE i w Polsce. Na rynek trafia coraz więcej papierosów pochodzących z nielegalny...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas