Po raporcie sprzedaży jednego z czołowych producentów artykułów luksusowych, koncernu LMVH, do którego należą takie marki jak Bulgari, Dior, Louis Vuitton czy Veuve Clicquot, analitycy obniżyli ostatnio swoje prognozy dla sektora artykułów luksusowych. W obliczu rosnącej inflacji i niepewności konsumenci w mniejszym stopniu mogą sobie pozwolić na zbytek. Jednak znany choćby z torebek Birkin Hermès odnotował znakomite wyniki.
Sprzedaż marki w obu Amerykach wzrosła o 20 procent i to pomimo mniejszych, niż w innych częściach świata, podwyżek cen. W USA w wynikach duży udział miał otwarty w październiku 2022 sklep przy Madison Avenue w Nowym Jorku. Z kolei w Europie sprzedaż wzrosła o 18,1 proc., w czym duży udział miał niesłabnący ruch turystyczny. Szybko nadal rosła także sprzedaż w Chinach kontynentalnych.