Reklama
Rozwiń
Reklama

Rośnie sprzedaż bez magazynu i zapasów

Coraz więcej firm stawia na model sprzedaży dropshipping, czyli zdobywanie towaru z hurtowni dopiero po spłynięciu zamówienia.

Publikacja: 15.05.2023 03:00

Rośnie sprzedaż bez magazynu i zapasów

Foto: Adobe Stock

Dropshipping to sprzedawanie towaru, którego fizycznie nie ma, ma go hurtownik w magazynie. Kiedy klient kupi produkty, informacje o transakcji wraz z danymi wysyłkowymi otrzyma partner dropshippingowy. Sklep nie musi ponosić kosztów wynajęcia magazynu, może mieć więcej towarów w ofercie, redukuje też koszty zatrudnienia. Z raportu Business Research Company wynika, że rynek będzie rósł średnio o 30,6 proc. r./r., by w 2027 r. osiągnąć 724 mld dol.

– Cały czas sprzedawcą pozostaje sklep internetowy, ma kontrolę nad ofertą i kontaktem z klientem. Dobrych stron jest znacznie więcej, bo to, co liczy się w e-commerce, to czas i koszty – zaznacza Tomasz Niedźwiecki, prezes TakeDrop.pl, najszybciej rosnącej polskiej platformy dropshippingowej, na której Polacy założyli już ponad 7 tys. e-sklepów.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Handel
NINGI Research oskarża CCC o „oszukańczy schemat”. Akcje spadają o ponad 9 proc.
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Handel
USA nie kupią chińskiego oleju? Nowe groźby Donalda Trumpa
Handel
Niepewny los ceł Donalda Trumpa. Eksperci dają mu 80 proc. szans na porażkę w sądzie
Handel
Generacja Z przyprawia sklepy o ból głowy
Handel
Chiny skokowo zwiększyły dostawy części do dronów
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama