Reklama
Rozwiń
Reklama

Rośnie sprzedaż bez magazynu i zapasów

Coraz więcej firm stawia na model sprzedaży dropshipping, czyli zdobywanie towaru z hurtowni dopiero po spłynięciu zamówienia.

Publikacja: 15.05.2023 03:00

Rośnie sprzedaż bez magazynu i zapasów

Foto: Adobe Stock

Dropshipping to sprzedawanie towaru, którego fizycznie nie ma, ma go hurtownik w magazynie. Kiedy klient kupi produkty, informacje o transakcji wraz z danymi wysyłkowymi otrzyma partner dropshippingowy. Sklep nie musi ponosić kosztów wynajęcia magazynu, może mieć więcej towarów w ofercie, redukuje też koszty zatrudnienia. Z raportu Business Research Company wynika, że rynek będzie rósł średnio o 30,6 proc. r./r., by w 2027 r. osiągnąć 724 mld dol.

– Cały czas sprzedawcą pozostaje sklep internetowy, ma kontrolę nad ofertą i kontaktem z klientem. Dobrych stron jest znacznie więcej, bo to, co liczy się w e-commerce, to czas i koszty – zaznacza Tomasz Niedźwiecki, prezes TakeDrop.pl, najszybciej rosnącej polskiej platformy dropshippingowej, na której Polacy założyli już ponad 7 tys. e-sklepów.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
Potężna fuzja znanych producentów farb. Powstanie gigant wart 25 miliardów dolarów
Handel
Polacy pokochali roboty sprzątające. Nie szczędzą na ich zakupie
Handel
Trump obniża cła na wybrane produkty spożywcze
Handel
Nowa umowa handlowa USA–Szwajcaria: cła w dół, inwestycje w górę
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Handel
Tanieją samochody. W salonach ruszyły wyprzedaże
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama