Reklama
Rozwiń

Ma być jak najtaniej. Za wszelką cenę

Sieci na całym świecie głowią się nad tym, jak uniknąć podwyżek. Sięgają zarówno po marki własne, jak i mniejsze opakowania.

Publikacja: 02.03.2023 03:00

Inflacja szaleje, konsumenci zaś zmieniają podejście do zakupów

Inflacja szaleje, konsumenci zaś zmieniają podejście do zakupów

Foto: Brandon Bell / Getty Images / AFP

W Polsce sprzedaż marek własnych rośnie coraz szybciej z kwartału na kwartał. Z danych NielsenIQ wynika, że w ostatnim kwartale 2022 r. wzrost wyniósł 26,1 proc., po 24,2 proc. kwartał wcześniej.

Ostatni raz sprzedaż takich produktów rosła ponad 20 proc. dekadę temu – w 2012 r.

Pozostało jeszcze 93% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Handel
Trump przesunął deadline dla ceł na 1 sierpnia
Handel
Cła będą wyższe od zapowiadanych? Donald Trump: Zaczynamy wysyłać listy do krajów
Handel
Popularny japoński napój drożeje. Szykujcie się na coraz droższą matchę
Handel
Ostatnie chwile na wynegocjowanie pokoju w wojnie celnej Donalda Trumpa z Europą
Handel
Mrożonki kupujemy nie tylko w czasie upałów. Lody nie są jedynym hitem