Reklama

Słabe święta dla biznesu. Polacy wydadzą mniej nawet na prezenty dla dzieci

Sektor winiarski czy odzieżowy mówi o spowolnieniu popytu, a przez rosnące ceny spadki sprzedaży stają się realnym scenariuszem. Ponad 60 proc. Polaków oszczędza nawet na upominkach dla dzieci.

Publikacja: 01.12.2022 21:02

Ponad połowa Polaków chce kupić prezenty na promocjach. Wcześniej robił tak tylko co trzeci

Ponad połowa Polaków chce kupić prezenty na promocjach. Wcześniej robił tak tylko co trzeci

Foto: Adobe Stock

Czwarty kwartał to zawsze istne święto konsumpcji, dla wielu sektorów to absolutnie kluczowy okres w roku, a sam grudzień generuje obroty na poziomie dwóch czy trzech innych miesięcy. Niestety, kolejne sektory wskazują, że w tym roku może to wyglądać inaczej.

Ponad 60 proc. Polaków chce mniej wydać na prezenty dla dzieci. 54,5 proc. kupi je zaś głównie na promocjach – wynika z badania UCE Research dla Grupy SkipWish, które „Rzeczpospolita” poznała jako pierwsza.

Pozostało jeszcze 93% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
Szwajcarski eksport pod presją ceł. Donald Trump zapowiada porozumienie
Handel
IKEA z ogromnym spadkiem zysku. Szwedzki gigant skończy z niskimi cenami?
Handel
Pfizer kupuje producenta leków na otyłość Metsera. Potężna transakcja
Handel
Potężna fala zwolnień w Black Red White. Pracę straci około 800 osób
Materiał Promocyjny
Rynek europejski potrzebuje lepszych regulacji
Handel
Chiny pracują nad nowym systemem licencji na eksport metali ziem rzadkich
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama