Reklama
Rozwiń
Reklama

Sklepy odzieżowe znów ze spadkami sprzedaży

Historycznie najwyższe ceny zniechęcają klientów, a firmy oczekują w przyszłym roku nawet skurczenia się rynku. Popyt przesuwa się również na produkty używane.

Publikacja: 29.11.2022 21:00

Sklepy odzieżowe znów ze spadkami sprzedaży

Foto: Adobe Stock

Branża odzieżowa została mocno poszkodowana pandemią: 2020 r. oznaczał załamanie sprzedaży nawet o 40 proc. Odrabianie strat trwa, 2021 r. przyniósł wzrost sprzedaży o 21 proc. i nawet pierwsze półrocze 2022 r. z 13-proc. wzrostem było powodem do optymizmu – wynika z globalnego raportu firmy doradczej McKinsey.

Kolejny trudny rok

Pozostało jeszcze 94% artykułu

RP.PL i The New York Times!

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
Allegro widzi zaskakujące trendy. Handel w Polsce hamuje?
Handel
Polacy przebili amerykański Black Friday. Ale coraz mniej wierzą w atrakcyjność promocji
Handel
Potężna fuzja znanych producentów farb. Powstanie gigant wart 25 miliardów dolarów
Handel
Polacy pokochali roboty sprzątające. Nie szczędzą na ich zakupie
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Handel
Trump obniża cła na wybrane produkty spożywcze
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama