Reklama

Sklepy odzieżowe znów ze spadkami sprzedaży

Historycznie najwyższe ceny zniechęcają klientów, a firmy oczekują w przyszłym roku nawet skurczenia się rynku. Popyt przesuwa się również na produkty używane.

Publikacja: 29.11.2022 21:00

Sklepy odzieżowe znów ze spadkami sprzedaży

Foto: Adobe Stock

Branża odzieżowa została mocno poszkodowana pandemią: 2020 r. oznaczał załamanie sprzedaży nawet o 40 proc. Odrabianie strat trwa, 2021 r. przyniósł wzrost sprzedaży o 21 proc. i nawet pierwsze półrocze 2022 r. z 13-proc. wzrostem było powodem do optymizmu – wynika z globalnego raportu firmy doradczej McKinsey.

Kolejny trudny rok

Pozostało jeszcze 94% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Handel
Kazachstan staje do wyścigu o metale ziem rzadkich. Złoże jak połowa zasobów Chin
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Handel
Spór UE i USA o oliwki. WTO potrzebowała sześciu lat na decyzję
Handel
Pierwsza taka promocja na Orlenie. Od kiedy i o ile będzie taniej?
Handel
Smyk Holding odwołał publiczną ofertę akcji. Nie wyklucza kolejnego podejścia
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Handel
Adidas bez Yeezy: spadek sprzedaży w USA, rekordowe wyniki globalne
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama