Reklama
Rozwiń
Reklama

Polacy jednak ruszyli kupować w Black Friday

Ruch w galeriach handlowych wzrósł tego dnia aż o 21 proc. w porównaniu do średniej z poprzednich dni. Cały tydzień pod hasłem promocji przyciągnął więcej chętnych na zakupy, ale wzrosty były dużo niższe.

Publikacja: 29.11.2022 12:58

Polacy jednak ruszyli kupować w Black Friday

Foto: Getty Images via AFP

Ponieważ firmy pod hasłem Black Friday promowały się znacznie przed 25 listopada, kiedy to akcje miały swoją kulminację, to wzmożony ruch w galeriach handlowych można było zauważyć już na dwa tygodnie wcześniej.

Z analizy danych dotyczących 260 galerii i parków handlowych w Polsce, przeprowadzonej przez dataplace.ai, wynika, że Black Friday odznaczył się ruchem większym o 21 proc. niż średnia z poprzednich dni tego tygodnia. Był też większy ze względu na ruch od „zwykłych” piątków, ale o zaledwie 1,32 pkt. proc.

Pozostało jeszcze 82% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
Trump obniża cła na wybrane produkty spożywcze
Handel
Nowa umowa handlowa USA–Szwajcaria: cła w dół, inwestycje w górę
Handel
Tanieją samochody. W salonach ruszyły wyprzedaże
Handel
PKO BP i Allegro łączą siły. „Płatności na jeden klik"
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Handel
Szwajcarski eksport pod presją ceł. Donald Trump zapowiada porozumienie
Materiał Promocyjny
eSIM w podróży: łatwy dostęp do internetu za granicą, bez opłat roamingowych
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama