Polacy jednak ruszyli kupować w Black Friday

Ruch w galeriach handlowych wzrósł tego dnia aż o 21 proc. w porównaniu do średniej z poprzednich dni. Cały tydzień pod hasłem promocji przyciągnął więcej chętnych na zakupy, ale wzrosty były dużo niższe.

Publikacja: 29.11.2022 12:58

Polacy jednak ruszyli kupować w Black Friday

Foto: Getty Images via AFP

Ponieważ firmy pod hasłem Black Friday promowały się znacznie przed 25 listopada, kiedy to akcje miały swoją kulminację, to wzmożony ruch w galeriach handlowych można było zauważyć już na dwa tygodnie wcześniej.

Z analizy danych dotyczących 260 galerii i parków handlowych w Polsce, przeprowadzonej przez dataplace.ai, wynika, że Black Friday odznaczył się ruchem większym o 21 proc. niż średnia z poprzednich dni tego tygodnia. Był też większy ze względu na ruch od „zwykłych” piątków, ale o zaledwie 1,32 pkt. proc.

Pozostało jeszcze 82% artykułu

Tylko 69 zł za pół roku czytania.

O tym, jak szybko zmienia się świat. Czy będzie pokój na Ukrainie. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, tłumaczymy, inspirujemy.

Handel
Cła Trumpa uderzą w polskich producentów alkoholi
Handel
Węgierskie starcie z supermarketami. Bo rząd nie radzi sobie z inflacją
Handel
Tesla postanowiła się bronić. Alarmuje, że cła są dla niej niekorzystne
Handel
200-procentowe cła Trumpa na wino z Europy wykończą amerykańskie firmy
Materiał Promocyjny
Współpraca na Bałtyku kluczem do bezpieczeństwa energetycznego
Handel
Duża sieć handlowa pomoże rozróżnić produkty z USA. Klienci masowo je bojkotują
Materiał Promocyjny
Sezon motocyklowy wkrótce się rozpocznie, a Suzuki rusza z 19. edycją szkoleń