Reklama

Sklepy bardzo liczą na magię Black Friday

Co piąty Polak planuje wydać co najmniej 500 zł. Ponieważ jednak na wielkie zniżki w większości nie ma co liczyć, to i obroty mogą być słabsze. Choć na pewno wyższe niż w innych tygodniach.

Publikacja: 23.11.2022 21:00

Sklepy bardzo liczą na magię Black Friday

Foto: PAP/Wojciech Olkuśnik

Bez względu na ostateczny wynik okres Black Friday to początek szczytu sezonu świątecznego, więc oczekiwania są duże. – To zawsze gorący okres dla e-commerce – mówi Piotr Różycki ze spółki e-point. – Poza sprzedażą do klientów, którą znamy z licznych kampanii reklamowych w tym czasie, także kanał B2B nabiera coraz większego znaczenia. Firmy w okresie zapowiadanej recesji chcą wykorzystać każdą okazję do zwiększenia sprzedaży kanałami cyfrowymi – dodaje.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Handel
Trump grozi Chinom cłami, ale planuje spotkanie z Xi. USA i Chiny wracają do rozmów
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Handel
Rewolucja okularów AI. Ray-Ban Meta winduje wartość EssilorLuxottica o 20 mld dolarów
Handel
PiS straszy Mercosurem. Ale gdy rządził, to go popierał
Handel
Donald Trump: 100-proc. cła na Chiny nie do utrzymania. Spotka się z Xi Jinpingiem
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Handel
Największy koncern spożywczy świata stawia na roboty. Zniknie 16 tysięcy miejsc pracy
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama