Reklama
Rozwiń
Reklama

Nie ma co liczyć na wielkie promocje w Black Friday

Choć większość e-sklepów zamierza obniżyć ceny z okazji Czarnego Piątku, to oferty i tak będą mniej korzystne niż rok temu. Czas zapomnieć np. o darmowych dostawach.

Publikacja: 26.10.2022 21:00

Nie ma co liczyć na wielkie promocje w Black Friday

Foto: PAP/Albert Zawada

W ostatni piątek listopada zwyczajowo w USA trwa szaleństwo zakupowe, a zwyczaj ten z ochotą podchwycili też sprzedawcy w Polsce, co spotkało się z zainteresowaniem konsumentów.

Ten rok może być pod tym względem jednak zupełnie inny, choć wciąż 90 proc. sklepów deklaruje, że zamierza obniżyć w tym czasie ceny produktów lub usług. Ale co trzeci właściciel sklepu internetowego przyznaje, że obniżki będą niższe niż w poprzednich latach – wynika z badania operatora płatniczego Tpay, które „Rzeczpospolita” poznała pierwsza.

Pozostało jeszcze 91% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
Potężna fuzja znanych producentów farb. Powstanie gigant wart 25 miliardów dolarów
Handel
Polacy pokochali roboty sprzątające. Nie szczędzą na ich zakupie
Handel
Trump obniża cła na wybrane produkty spożywcze
Handel
Nowa umowa handlowa USA–Szwajcaria: cła w dół, inwestycje w górę
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Handel
Tanieją samochody. W salonach ruszyły wyprzedaże
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama