Reklama
Rozwiń
Reklama

Sklepy tracą pandemicznych klientów. Co kupujemy w internecie?

E-handel przez lockdown złapał wiatr w żagle. Jednak w miarę uspokajania się sytuacji wiele sektorów wraca do wyników sprzed pandemii.

Publikacja: 12.10.2022 21:00

Sklepy tracą pandemicznych klientów. Co kupujemy w internecie?

Foto: Adobe Stock

Zmiany w e-handlu widać nie tylko w Polsce. Na całym świecie można zauważyć podobny trend. W Polsce rynek nadal rośnie, choć wolniej niż w roku ubiegłym, jednak globalnie handel internetowy ma się w tym roku skurczyć nawet 2,5 proc., do 3,7 bln dol.

W Polsce widać tę zmianę zachowań, co potwierdza raport agencji Zymetria, który „Rzeczpospolita” poznała jako pierwsza. Wynika z niego, że napływ klientów z powodu pandemii utrzymał się w kilku sektorach, ale inne wróciły już do wcześniejszych.

Pozostało jeszcze 89% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
Potężna fala zwolnień w Black Red White. Pracę straci około 800 osób
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Handel
Chiny pracują nad nowym systemem licencji na eksport metali ziem rzadkich
Handel
CCC stawia na sklepy stacjonarne. Pokazuje plany na 2026 rok
Handel
Skandal wokół Shein. Francuski rząd zapowiada działania regulacyjne
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Handel
Kazachstan staje do wyścigu o metale ziem rzadkich. Złoże jak połowa zasobów Chin
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama