Reklama

Biedronka prowadzi w programach lojalnościowych

62 proc. Polaków korzysta z przynajmniej jednego programu lojalnościowego. Najwięcej wskazuje ten sieci handlowej oraz orlenowski Vitay i program Lidla.

Publikacja: 13.09.2022 13:04

Biedronka prowadzi w programach lojalnościowych

Foto: Adobe Stock

Rosnące ceny spowodowały mocny zwrot konsumentów w stronę akcji lojalnościowych sprzedawców, powalających choć trochę obniżyć wysokość rachunków. Z Monitora Programów Lojalnościowych 2022 ARC Rynek i Opinia wynika, że w porównaniu z ubiegłym rokiem o 13 pkt. proc. wzrósł też odsetek osób korzystających z aplikacji mobilnych programów.

Obecnie z programów korzysta 64 proc. kobiet i 59 proc. mężczyzn. Największą zaletą posiadania programów jest zdaniem konsumentów możliwość uzyskania rabatu, zniżki na zakup produktów czy usług, na co wskazało 54 proc., w porównaniu do 51 proc. w 2021 r. Zaś największą wadą jest według nich niska wartość punktów, uważa tak 35 proc.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Handel
Allegro zaskakuje wynikami. Poprzeczka idzie w górę
Handel
Rosja i Indie utworzą strefę wolnego handlu. To pomysł Kremla
Handel
Cła Trumpa uderzają w luksus. Swatch podnosi ceny zegarków nawet o 15 procent
Handel
Czy Trump dogadał się z Chinami w sprawie ceł i TikToka? Intrygujący wpis na Truth Social
Reklama
Reklama