Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 18.09.2025 15:43 Publikacja: 13.09.2022 13:04
Foto: Adobe Stock
Rosnące ceny spowodowały mocny zwrot konsumentów w stronę akcji lojalnościowych sprzedawców, powalających choć trochę obniżyć wysokość rachunków. Z Monitora Programów Lojalnościowych 2022 ARC Rynek i Opinia wynika, że w porównaniu z ubiegłym rokiem o 13 pkt. proc. wzrósł też odsetek osób korzystających z aplikacji mobilnych programów.
Obecnie z programów korzysta 64 proc. kobiet i 59 proc. mężczyzn. Największą zaletą posiadania programów jest zdaniem konsumentów możliwość uzyskania rabatu, zniżki na zakup produktów czy usług, na co wskazało 54 proc., w porównaniu do 51 proc. w 2021 r. Zaś największą wadą jest według nich niska wartość punktów, uważa tak 35 proc.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Handlowa grupa podniosła oczekiwania dotyczące przychodów i zysku w 2025 r. Motorem biznesu Allegro jest Polska,...
Kreml ogłosił rozpoczęcie prac nad umową o wolnym handlu między Euroazjatycką Unią Gospodarczą (EUG) a Indiami....
Swatch podniesie ceny zegarków w Stanach Zjednoczonych o 5–15 proc. To efekt ceł nałożonych przez Donalda Trumpa...
Donald Trump negocjował z Chińczykami warunki porozumienia w wojnie celnej. Choć TikTokowi groził ban w Stanach...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas