Biedronka prowadzi w programach lojalnościowych

62 proc. Polaków korzysta z przynajmniej jednego programu lojalnościowego. Najwięcej wskazuje ten sieci handlowej oraz orlenowski Vitay i program Lidla.

Publikacja: 13.09.2022 13:04

Biedronka prowadzi w programach lojalnościowych

Foto: Adobe Stock

Rosnące ceny spowodowały mocny zwrot konsumentów w stronę akcji lojalnościowych sprzedawców, powalających choć trochę obniżyć wysokość rachunków. Z Monitora Programów Lojalnościowych 2022 ARC Rynek i Opinia wynika, że w porównaniu z ubiegłym rokiem o 13 pkt. proc. wzrósł też odsetek osób korzystających z aplikacji mobilnych programów.

Obecnie z programów korzysta 64 proc. kobiet i 59 proc. mężczyzn. Największą zaletą posiadania programów jest zdaniem konsumentów możliwość uzyskania rabatu, zniżki na zakup produktów czy usług, na co wskazało 54 proc., w porównaniu do 51 proc. w 2021 r. Zaś największą wadą jest według nich niska wartość punktów, uważa tak 35 proc.

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Handel
Cena wigilijnych pierogów i barszczu rośnie najmocniej od kilku lat
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Handel
Znowu szykują się drogie święta. Co zdrożało najmocniej?
Handel
Wojna handlowa wpędza sklepy w długi
Handel
To będą drogie święta. I musimy się do tego przyzwyczaić
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Handel
Zalando chce przejąć konkurencyjny sklep internetowy