Reklama

Sklepy internetowe tracą przez Wielkanoc

Specyfika tego okresu i skupienie się konsumentów na zakupach spożywczych powoduje, że e-handel notuje przed Wielkanocą nawet 40 proc. spadki sprzedaży.

Publikacja: 14.04.2022 13:08

Sklepy internetowe tracą przez Wielkanoc

Foto: Adobe Stock

To wynik choćby krótkiego okresu przedświątecznych zakupów, specyfiki tych świąt - zwłaszcza braku tradycji upominków jak i sytuacja gospodarcza, która zniechęca do wielkich zakupów.

Potwierdzają to analizy Agencja.com, która świadczy usługi marketingowe firmom z branży e-commerce. Sprzedaż w e-commerce w okresie wielkanocnym w 2021 roku była aż o 40 proc. mniejsza niż w czasie ją poprzedzającym i zaraz po niej. Koszt reklamy kliknięcia nią jest za to droższy.

Pozostało jeszcze 81% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Handel
Kazachstan staje do wyścigu o metale ziem rzadkich. Złoże jak połowa zasobów Chin
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Handel
Spór UE i USA o oliwki. WTO potrzebowała sześciu lat na decyzję
Handel
Pierwsza taka promocja na Orlenie. Od kiedy i o ile będzie taniej?
Handel
Smyk Holding odwołał publiczną ofertę akcji. Nie wyklucza kolejnego podejścia
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Handel
Adidas bez Yeezy: spadek sprzedaży w USA, rekordowe wyniki globalne
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama