Reklama

Sklepy internetowe tracą przez Wielkanoc

Specyfika tego okresu i skupienie się konsumentów na zakupach spożywczych powoduje, że e-handel notuje przed Wielkanocą nawet 40 proc. spadki sprzedaży.

Publikacja: 14.04.2022 13:08

Sklepy internetowe tracą przez Wielkanoc

Foto: Adobe Stock

To wynik choćby krótkiego okresu przedświątecznych zakupów, specyfiki tych świąt - zwłaszcza braku tradycji upominków jak i sytuacja gospodarcza, która zniechęca do wielkich zakupów.

Potwierdzają to analizy Agencja.com, która świadczy usługi marketingowe firmom z branży e-commerce. Sprzedaż w e-commerce w okresie wielkanocnym w 2021 roku była aż o 40 proc. mniejsza niż w czasie ją poprzedzającym i zaraz po niej. Koszt reklamy kliknięcia nią jest za to droższy.

Pozostało jeszcze 81% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Handel
Cła Donalda Trumpa: Indie mierzą się z 50-procentowymi taryfami na swoje towary
Handel
Donald Trump grozi nowymi cłami. Branża meblowa na celowniku
Handel
Kanada zlikwiduje wiele ceł na towary z USA. Chce naprawić relacje z Donaldem Trumpem
Handel
VRG upraszcza grupę Lilou i liczy zyski. Z optymizmem patrzy w drugie półrocze
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Handel
Szturm Polaków na produkty używane, ogromny wzrost sprzedaży
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama