Aktualizacja: 19.06.2016 11:47 Publikacja: 19.06.2016 11:47
Foto: AFP
Niemiecki producent odzieży sportowej i sprzętu był przez długi okres najważniejszą marką w piłce nożnej, ale w 2014 r. stracił prymat na rynku butów do gry na rzecz Nike, więc zaczął więcej inwestować w marketing. Prezes Herbert Hainer poinformował teraz dziennikarzy, że Adidas znów wyprzedził Nike osiągając w I kwartale 36 proc. rynku „korków" w 5 najważniejszych krajach Europy. — Odzyskaliśmy nasz udział rynkowy na kluczowych rynkach, a nasza oferta obuwia jest dobrze odbierana przez docelową młodą klientelę — powiedział.
USA i Chiny osiągnęły porozumienie w sprawie ograniczenia deficytu handlowego, twierdzą urzędnicy amerykańscy. S...
Na wypadek fiaska negocjacji z Trumpem, Komisja Europejska tworzy warty 95 mld euro wykaz towarów importowanych...
Sekretarz skarbu Scott Bessent oraz przedstawiciel handlowy USA Jamieson Greer rozpoczęli spotkania w Genewie z...
Tuż przed zaplanowanymi na najbliższy weekend rozmowami przedstawicieli rządów Chin i USA Donald Trump poinformo...
W pierwszym kwartale policja zarejestrowała ponad 9,2 tys. przestępstw kradzieży, ale zanotowano również aż 57,2...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas