Reklama

Majowa słabość CCC. Sklepy stacjonarne przegrywają z internetem

Marcin Czyczerski, prezes CCC sygnalizował przy okazji omawiania wyników za I kwartał br., że w maju buty sprzedawały się nie najlepiej, a teraz mamy już oficjalne dane pokazujące jaki był pod tym względem dla obuwniczego giganta drugi miesiąc II kwartału br.

Aktualizacja: 04.06.2019 12:15 Publikacja: 04.06.2019 11:53

Majowa słabość CCC. Sklepy stacjonarne przegrywają z internetem

Foto: Fotorzepa, Kuba Kamiński

Odczyty w nadal największej części biznesu CCC są słabe. Przychody grupy urosły tylko o 6 proc. do 475,2 mln zł w porównaniu z wynikiem rok wcześniej (okrojonym o biznes w Niemczech po zmianach właścicielskich) i to mimo tego iż powierzchnia handlowa grupy jest o 36 proc. większa rok do roku (blisko 700 tys. m kw., dokładnie 697,9 tys. m kw.).

Ucierpiały tradycyjne sklepy grupy, które odnotowały 5-proc. spadek obrotów. Za tę zniżkę w większości odpowiadają sklepy pod szyldem CCC, którym przychody skurczyły się o 19 proc. do niecałych 297 mln zł.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Handel
Handlowy weekend nie tylko pod znakiem zeszytów. Polacy ruszają do sklepów
Handel
Forever 21 wraca do Chin. Amerykańska sieć bankrutowała już dwa razy
Handel
Donald Trump zabija tanie zakupy w sieci. Wchodzą cła na paczki
Handel
UE zniesie cła na amerykańskie towary. W zamian USA mają obniżyć cła na auta
Handel
Cła Donalda Trumpa: Indie mierzą się z 50-procentowymi taryfami na swoje towary
Reklama
Reklama