Reklama
Rozwiń
Reklama

Polowanie na najbardziej kultowe ciuchy świata Supreme

Są takie marki ubrań, które rozpalają serca nastolatek na całym świecie. Ekskluzywne i kultowe, a przy tym strasznie drogie, ale nawet to ostatnie nie odstrasza nastolatek i ich rodziców.

Aktualizacja: 26.08.2017 13:33 Publikacja: 26.08.2017 12:41

Sklep w Paryżu

Foto: materiały prasowe/Supreme

Jedną z takich marek jest amerykańska Supreme. Firma produkuje ubrania i akcesoria głównie dla skaterów, hiphopowców i współczesnych punkowców, generalnie dla zbuntowanych nastolatków. Marka powstała w 1994 roku w Nowym Jorku. Założył ja James Jebbia z myślą o skaterach.

Stylistyka jest niezbyt wyszukana, a logo proste: box logo to biały napis na czerwonym tle.

Pozostało jeszcze 91% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Handel
Kazachstan staje do wyścigu o metale ziem rzadkich. Złoże jak połowa zasobów Chin
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Handel
Spór UE i USA o oliwki. WTO potrzebowała sześciu lat na decyzję
Handel
Pierwsza taka promocja na Orlenie. Od kiedy i o ile będzie taniej?
Handel
Smyk Holding odwołał publiczną ofertę akcji. Nie wyklucza kolejnego podejścia
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Handel
Adidas bez Yeezy: spadek sprzedaży w USA, rekordowe wyniki globalne
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama