Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 09.07.2025 09:16 Publikacja: 26.02.2023 12:39
Foto: Adobestock
Według oficjalnych danych rosyjskiej inspekcji alkoholowej w 2022 r Rosjanie kupili o 1 proc. więcej wina i wódki aniżeli rok wcześniej. Oznacza to, że na jednego obywatela Rosji przypadło 6,4 litra sprzedanego czystego spirytusu, przytacza oficjalne dane gazeta RBK. W 2021 r było to 6,3 litra, a w 2019 r - 6 litrów.
Badanie rynku przeprowadzone przez firmę NielsenIQ w końcu 2022 r okazało się, że dwie trzecie Rosjan nie oszczędza na alkoholu, podczas kiedy 71 proc. badanych oszczędza na ubraniach; na domowej rozrywce (telewizja, gry komputerowe itp) - 66 procent. Na jedzeniu poza domem oszczędzało 56 proc. Rosjan. Oszczędności na spożyciu alkoholu zgłosiło jedynie 36 proc. kupujących.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Wojna rozpętana przez rosyjskiego dyktatora będzie kosztowała Rosję utratę do 14 proc. PKB. Wyliczyli to nie obc...
Odpowiedzialny biznes przechodzi kolejną ewolucję związaną z nowymi wymaganiami regulacyjnymi. Tym razem celem jest strategiczna transformacja pozwalająca na skuteczną ochronę środowiska i praw człowieka. Jak odpowiedzieć na te wyzwania?
Jeśli niemiecki rząd nie wywiąże się z umowy, jeśli gospodarka pod presją ceł nie obroni się, to ludzie zwrócą s...
Prezydent Donald Trump po raz kolejny wezwał przewodniczącego Rezerwy Federalnej do natychmiastowej rezygnacji....
Prace domowe mają rynkową wartość. Najwięcej oszczędzamy, gdy opiekujemy się dziećmi lub się z nimi uczymy. Gdyb...
Bądźmy gotowi do negocjacji z USA, ale jeśli amerykańska administracja chce grać z Unią ostro, powinniśmy też z...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas