Reklama

Starbucks walczy o chińskich klientów. Ceny mają być „bardziej przystępne”

Starbucks w Chinach obniża ceny niektórych swoich napojów. Ceny spadną we wszystkich kawiarniach w całym kraju średnio o 5 juanów (2,60 złotego). Analitycy wskazują na rosnącą konkurencję i ostrożność konsumentów, którzy ograniczają niektóre wydatki.

Publikacja: 09.06.2025 11:51

Kawiarnia Starbucks w Szanghaju

Kawiarnia Starbucks w Szanghaju

Foto: Qilai Shen/Bloomberg

W poście na koncie w portalu społecznościowym Weixin amerykańska sieć kawiarni poinformowała, że od wtorku 10 czerwca zaoferuje bardziej „przystępne” ceny kilkudziesięciu swoich napojów, w tym napojów bez kawy i Frappuccino.

Starbucks walczy z konkurentami w Chinach

Pozostało jeszcze 87% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Gastronomia
Firmy cateringowe tak chcą walczyć z marnowaniem żywności
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Gastronomia
Starbucks zmienia zasady pracy hybrydowej. Prezes usiłuje zreorganizować firmę
Gastronomia
Apetyt firm na głodnych Polaków. Rynek dostaw jedzenia na zakręcie
Gastronomia
Ceny kawy biją rekordy. Magazyny są puste, rynek przygotowuje się na poważny kryzys
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Gastronomia
Dobry początek roku w restauracjach. Mimo długów optymizm wraca na rynek
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama