Reklama
Rozwiń
Reklama

Kawa o smaku wieprzowiny. Starbucks łączy smaki

Z okazji Księżycowego Nowego Roku Starbucks postanowił skusić chińskich klientów nowym smakiem. W końcu kto nie lubi duszonej wieprzowiny w kawie?

Publikacja: 20.02.2024 14:12

Kawa o smaku wieprzowiny. Starbucks łączy smaki

Foto: Adobe Stock

Starbucks w Chinach postanowił uczcić Księżycowy Nowy Rok w nietypowy — przynajmniej z europejskiego punktu widzenia — sposób. Wykorzystując fakt, że wśród popularnych dań na ucztach noworocznych często gości duszona wieprzowina, postanowił połączyć chińską tradycję z kawą. Jako bazę smaku wybrano Dongpo rou – danie przyrządzane z duszonego boczku wieprzowego, cukru, sosu sojowego, żółtego wina i innych przypraw. Danie to jest aromatyczne, delikatne i idealne do jedzenia pałeczkami. I jego smak został połączony z kawą.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Przemysł spożywczy
Nutella w tarapatach. Najgorsze zbiory orzechów laskowych od dekad
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Przemysł spożywczy
Małpki królują na stacjach benzynowych. Stacje walczą o handel procentami
Przemysł spożywczy
Unilever zabronił szefowi Ben & Jerry’s produkcji propalestyńskich lodów. On i tak je zrobi
Przemysł spożywczy
Henryk Kania dostanie list żelazny, jeśli wpłaci 8 mln zł poręczenia
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Przemysł spożywczy
„Koniec głaskania się po głowach w branży roślinnej”. Rewolucji nie ma, ale branża rośnie
Reklama
Reklama