Reklama

Internetowe emisje spółek na hamulcu

Rynek tzw. crowdinvestingu w Polsce kompletnie się załamał – liczba udanych kampanii gwałtownie spadła. Od początku roku ledwie cztery spółki zebrały kwoty, na które liczyły.

Publikacja: 20.09.2022 03:00

Internetowe emisje spółek na hamulcu

Foto: Adobe Stock

Udane emisje equity crowdfundingu (ECF) stanowią zaledwie 13 proc. wszystkich kampanii, które miały miejsce nad Wisłą od początku br. – wynika z zestawienia na platformie inQUBE.

Niestety, niewiele zapowiada, by w najbliższych miesiącach doszło do raptownej poprawy. Zdaniem Marcela Rowińskiego, prezesa platformy crowdfundingowej Crowdway, niewątpliwie wpływ na zmianę na rynku będzie miała sytuacja gospodarcza w naszym regionie. – Na pewno rynek w IV kwartale br. nie wróci do sytuacji sprzed roku, gdzie zainteresowanie emisjami było bardzo wysokie – przekonuje.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Finanse
140 mld euro dla Ukrainy. Rosyjskie pieniądze nie poleżą spokojnie
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Finanse
Zbliża się decyzja o upadłości Cinkciarza. Spółka chciała mieć proces w USA
Finanse
Złoto już po 4000 dolarów za uncję
Finanse
Świat finansów musi odpowiedzieć na globalne wyzwania
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama