Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 08.10.2025 16:32 Publikacja: 30.09.2024 10:15
Trend China chick przekłada się na wiele obszarów biznesowych
Foto: AdobeStock
Olbrzymi sukces jaki w ostatnich miesiącach odniosła gra „Black Myth: Wukong” otworzył kolejną odsłonę dyskusji o wzroście znaczenia kultury chińskiej jako nośnika sprzedaży.
Chociaż sukces gry jest globalny, zjawisko, które reprezentuje jest widoczne na rynku chińskim już od kilku lat. Świadomość trendu i umiejętność jego ewentualnego wykorzystania mogą być istotnymi czynnikami dla przedsiębiorców działających na rynku chińskim lub planujących ten kierunek ekspansji.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Oba kraje są żywotnie zainteresowane odbudową gospodarki i infrastruktury naszego wschodniego sąsiada. I oba mog...
Na Polsko-Japońskim Forum Inwestycyjnym krakowska firma Astor zawarła umowę dotyczącą dystrybucji robotów edukac...
Pól do współpracy, pomiędzy obydwoma krajami należącymi do dwudziestu największych gospodarek świata, jest napra...
Analiza międzynarodowej firmy brokerskiej z branży ubezpieczeń pokazuje, gdzie w Europie przedsiębiorcy-ekspaci,...
2 września 2025 r. Wietnam świętował 80. rocznicę niepodległości – od 1945 roku przeszedł drogę od kraju pogrążo...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas