Guochao, czyli moda na chińskość

Po kilku dekadach zachłyśnięcia się kulturą materialną i wzorami Zachodu, obecnie w Państwie Środka popularność zyskuje „moda na chińskość”, zwana guochao lub China chick. Jak wykorzystać ten trend rynkowy?

Publikacja: 30.09.2024 10:15

Trend China chick przekłada się na wiele obszarów biznesowych

Trend China chick przekłada się na wiele obszarów biznesowych

Foto: AdobeStock

Olbrzymi sukces jaki w ostatnich miesiącach odniosła gra „Black Myth: Wukong” otworzył kolejną odsłonę dyskusji o wzroście znaczenia kultury chińskiej jako nośnika sprzedaży.

Chociaż sukces gry jest globalny, zjawisko, które reprezentuje jest widoczne na rynku chińskim już od kilku lat. Świadomość trendu i umiejętność jego ewentualnego wykorzystania mogą być istotnymi czynnikami dla przedsiębiorców działających na rynku chińskim lub planujących ten kierunek ekspansji.

Pozostało 94% artykułu
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Eksport
Patrick Haughey: Rzeszów to dobra baza dla irlandzkich starań o odbudowę Ukrainy
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Eksport
Bartosz Łopiński: W międzynarodowym rozwoju firmy warto postawić na kulturę
Eksport
W którą stronę biegnie kolejowa sieć Kazachstanu, a zatem i towary?
Eksport
Jak wygląda sytuacja unijnych MŚP na zagranicznych rynkach?
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Eksport
Wielka Brytania pogłębia skłonność do współpracy z UE, w tym z Polską