Wydawcy szukają nisz na rynku prasowym

Rok pełen debiutów. Rosnące wydatki na reklamę zachęcają wydawców do inwestowania w nowe tytuły. Analitycy szacują, że wpływy gazet i magazynów z reklam si...

Akcje wydawnictw dla PW Rz

Resort skarbu rozważa dokapitalizowanie Przedsiębiorstwa Wydawniczego Rzeczpospolita akcjami innych wydawnictw, zanim rozpocznie jego prywatyzację.

NetPress uruchomi nową platformę handlu e-prasą i e-bookami

W czwartek wystartuje w Internecie platforma Nexto.pl, z ofertą 750 tytułów czasopism i książek w wersji elektronicznej oraz siecią ponad 3 tys. partnerów....

Rośnie sprzedaż „Rz”, gorszy wynik „Dziennika”

„Rz” była jedynym dziennikiem z grupy największych ogólnopolskich gazet, który w listopadzie poprawił sprzedaż w porównaniu z tym samym okresem poprzednieg...

Presspublica ma nowy zarząd i radę

Nowy zarząd kieruje spółką wydającą "Rzeczpospolitą", "Parkiet" i "Życie Warszawy". Dziś udziałowcy Presspubliki – brytyjski fundusz inwestycyjny Mecom ora...

Spór o media publiczne

Jan Polkowski zarzuca mi wielokrotne mijanie się z prawdą. A jaka jest prawda? – pisze Jakub Bierzyński, prezes OmniCom Group

Telewizyjna reklama staje się coraz droższa

Będzie drożej – z tym muszą się liczyć ci, którzy w tym roku będą promować się w telewizji. Podwyżki cen już zapowiedziały największe stacje. W 2008 roku b...

Będzie TVN Warszawa

Nowy kanał telewizyjny w całości poświęcony życiu Warszawy zacznie działać jeszcze w tym roku. W tym tygodniu zarząd TVN zdecydował ostatecznie o jego uruc...

Polskie Radio może zamknąć IAR

W Polskim Radiu powstaje plan ograniczenia działalności lub nawet likwidacji Informacyjnej Agencji Radiowej – dowiedziała się nieoficjalnie „Rz” z dwóch ni...

Reklama
Reklama

Polskie Radio w rękach dyletantów

W ciągu 1,5 roku kierowania Polskim Radiem przez prezesa Czabańskiego zmarnotrawiło ono kapitał społeczny, który z trudem przez minione 16 lat udało się zg...

Czarne złoto potrzebuje dobrego PR

Bez zmiany wizerunku szykujące się na giełdę spółki węglowe mogą mieć duże problemy ze znalezieniem chętnych na swoje akcje.

Noworoczna wojna podjazdowa telewizji

Koniec roku jest zawsze gorącym okresem dla stacji telewizyjnych – pisze prezes zarządu Omnicom Media Group Jakub Bierzyński

Kina wracają do łask

Największe sieci kinowe ruszają z ekspansją w mniejszych miastach. Jest o co walczyć, bo Polacy chętniej odwiedzają kina, wydając w nich coraz więcej pieni...

Rok 2007 w mediach to czas klęski urodzaju

Powstało mnóstwo kanałów i programów, ale triumfowała polityka

Odbijanie publicznych mediów z rąk PiS

PO za wszelką cenę chce zmienić władze TVP

Nieetyczna kampania GlaxoSmithKline

Kampania informująca o tym, jak zapobiegać rakowi szyjki macicy, zorganizowana przez firmę farmaceutyczną GlaxoSmithKline Commercial (GSK), jest niezgodna...

Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama