Luty był udany tylko dla „Przekroju”. Spadła nawet sprzedaż „Tygodnika Angora”, który od kilku miesięcy mógł się pochwalić stabilnym wzrostem sprzedaży.

Jak wynika z najnowszych danych o rozpowszechnianiu płatnym razem Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, wynik sprzed roku oprócz „Przekroju” poprawił nieznacznie jedynie katolicki „Gość Niedzielny”. Pozostałe tygodniki odnotowały spadki.

Sprzedaż „Przekroju” w lutym urosła o 13,1 proc. i wynosiła 82 841 egz. Lepsze wyniki to najprawdopodobniej zasługa zmiany makiety oraz związanej z tym intensywnej promocji tytułu w mediach. Wydawany przez Edipresse tygodnik dodawał w lutym także atrakcyjne filmy na DVD (np. „Regulamin zabijania”).

Liderem rynku tygodników pozostała „Polityka”. Jej średnia sprzedaż wynosiła w lutym 150 682 egz., ale była o 5,1 proc. niższa niż przed rokiem. Drugi wynik osiągnął „Newsweek Polska” ze 122 667 egz. (spadek o 10,9 proc.), a trzeci – „Wprost”, którego sprzedaż spadła o ponad 16 proc. i wynosiła tylko 109 979 egz.

„Przegląd” kupowano średnio w liczbie 25 610 egz., czyli o 6,9 proc. mniej niż przed rokiem. Pogorszyła się też sprzedaż pism z przedrukami „Forum” i „Tygodnika Angora”.