- Nowe tytuły są kontynuacją działań opisanych w prospekcie emisyjnym przygotowanym w związku z publiczną ofertą akcji serii E - szersze wykorzystanie posiadanej marki poprzez wydawanie serii wydań specjalnych, a przychody z tego tytułu będą stanowić około 15-20 procent wzrostu przychodów osiągniętych na eksploatacji brandu ‘Film' w 2008 roku - komunikuje spółka.

"Hollywood" to magazyn poświęcony zagadnieniom amerykańskiego przemysłu filmowo-telewizyjnego, który będzie się ukazywał do czterech razy w roku. Autorami tekstów zawartych w magazynie będą dziennikarze "Filmu" oraz filmoznawcy z Uniwersytetu Jagiellońskiego. Do magazynu będą dodawane 2 płyty DVD.

Także kwartalnik "Kinoteka Domowa - FILMowa kolekcja" będzie zawierał po dwa filmy na DVD.

"Film" to najstarszy polski magazyn poświęcony tematyce kina i filmu, ukazuje się od 1946 roku, a od 2007 jest wydawany przez Media Point Group.

Wcześniej w tym tygodniu Point Group podała, że jej skonsolidowane przychody wzrosły o około 100 procent rocznie do 12,5 mln zł w I kwartlae 2008. Ponieważ wyniki te były zgodne z założeniami spółki, Point Group podtrzymała prognozę wyników finansowych na 2008.