Legalna ukryta reklama

Product placement powinien być w Polsce legalny – uznały firmy, które wzięły udział w konsultacjach nt. planowanych zmian w prawie o mediach. Takie zdanie...

Nagrody Effie dla najskuteczniejszych kampanii

Pięć złotych statuetek dostały wczoraj polskie agencje reklamowe i domy mediowe za najskuteczniejszą kampanię reklamową roku

Z gwiazdą łatwiej o rozgłos i zyski

Promocja wódki. Znane nazwiska rekompensują zakaz reklamy

Murdoch rezygnuje z TV Puls

W piątek koncern Ruperta Murdocha poinformował polskich współudziałowców, że wycofuje się z TV Puls, a dziś podpisano w tej sprawie umowę. Prezes i współwł...

Wyższe ceny: sposób na spowolnienie

Reklama radiowa idzie w ślady drożejącej telewizji. Od listopada więcej za reklamy radiowe. W niektórych stacjach pierwszy raz od dwóch lat

Rosną wpływy z cyfrowych ekranów reklamowych

Nawet 40 mln zł może być wart w przyszłym roku rynek reklam emitowanych na ekranach w sklepach, na dworcach czy lotniskach – prognozuje firma CR Media Cons...

TP SA pod kontrolą Komisji

Kontrolerzy z Brukseli wkroczyli do biur Telekomunikacji Polskiej. Badają, czy narodowy operator nie nadużywa dominującej pozycji na rynku internetowym

Gorsze nastroje w mediach

Wskaźnik koniunktury na rynku mediów i reklamy w Polsce spadł do najniższego poziomu od 2004 roku. Menedżerowie obawiają się kryzysu

Gazeta tylko w Internecie

Christian Science Monitor będzie pierwszą ogólnoamerykańską gazetą wyłącznie w wydaniu internetowym

Telewizja TP prosto z satelity

Operator wprowadził nową ofertę telewizyjną. Według ekspertów pomoże ona TP w rywalizacji z jak na razie trzema silniejszymi, działającymi w Polsce platfor...

Polski rekord w Internecie

W tym roku w sieci przybędzie ponad pół miliona nazw z rozszerzeniem .pl. To niemal tyle, ile przez poprzednich dziesięć lat łącznie. Wartość tego rynku pr...

Reklama online lekko wyhamuje

Wydatki na reklamę internetową będą pomimo spowolnienia gospodarki rosły nawet w USA. Kryzys finansowy nie pozostanie jednak zupełnie bez wpływu na reklamę...

Kryzys uderza w europejską branżę telekomunikacyjną

- Liczba nowych linii internetowych w Wielkiej Brytanii w trzecim kwartale okazała się o 20 proc. niższa od zakładanej – podała w ostatnim raporcie firma b...

Startuje projekt darmowego Internetu

UKE zaczyna konsultacje w sprawie przetargu, który ma umożliwić bezpłatny dostęp do sieci internetowej setkom tysięcy Polaków

Rynek reklamy telewizyjnej nie oprze się kryzysowi

Decydenci o budżetach reklamowych właśnie w nich szukają szybkich – i na krótką metę stosunkowo mało bolesnych – oszczędności w trudnych czasach – pisze Ja...

Agora bez udziałów w Superstacji

Pat w rozmowach o sprzedaży 33 proc. pakietu stacji wydawcy „Gazety Wyborczej”. Warunki, jakie postawił spółce medialnej jeden z udziałowców telewizji, oka...

Konkurencja rozwija Internet

Rynek hurtowy. Musi być drożej, żeby było lepiej – ocenia UKE

Yahoo! zwolni półtora tysiąca osób

Przedstawiciele Yahoo! potwierdzili, że planują zwolnienia we wszystkich oddziałach firmy.

Agora: medialna ofiara spowolnienia gospodarczego

Według ING Securities prasa i reklama zewnętrzna nie odnotują w przyszłym roku żadnych zwyżek wpływów z reklam

Dialog chce iść na giełdę

150 mln zł chce zdobyć Telefonia Dialog z publicznej emisji akcji. Debiut możliwy byłby w połowie przyszłego roku