"Gazeta Wyborcza" sprzedawała 391,5 tys. egz. (spadek o 11,4 proc.), "Super Express" - 211,9 tys. egz. (spadek o 7,6 proc.), "Rzeczpospolita" - 149,5 tys. egz. (spadek o 6,2 proc.), a "Dziennik" - 149 tys. egz. (spadek o 11,2 proc.).
Rozpowszechnianie płatne razem "Parkietu" wynosiło w lutym 2009 10,4 tys. egzemplarzy, co oznacza -17,6 proc. spadek w stosunku do roku ubiegłego.
Wzrosła sprzedaż "Gazety Prawnej". W lutym 2009 jej rozpowszechnianie płatne razem wynosiło 83,6 tys. egz. Oznacza to wzrost w stosunku do roku 2008 o 1,3 proc., głównie za sprawą prenumeraty (+1,6proc.).
Spada sprzedaż "Pulsu Biznesu". W lutym 2009 rozpowszechnianie płatne tego tytułu wyniosło 19,3 tys. egzemplarzy i było niższe o 26,8 proc. w skali roku.