Wartość reklamy szeptanej urośnie

Za cztery lata globalna wartość rynku tzw. marketingu szeptanego przekroczy 3 mld dolarów - przewiduje instytut PQ Media

Ruch do prywatyzacji w tym roku

Trwa wybór doradcy prywatyzacyjnego dla spółki - dowiedziała się Rzeczpospolita

Mediowy rynek odbije się w 2011 roku

TVN i Agora zamkną II kwartał spadkiem zysków. Analitycy spodziewają się, że mediowy rynek w Polsce, a wraz z nim spółki z branży, zacznie rosnąć dopiero z...

Kolporter potrzebuje inwestora

Spółka szuka kupca lub wspólnika dla salonów z prasą. To sposób na odmrożenie kapitału, do wykorzystania na nowe inwestycje

Zamykamy Żabki? Zapłacimy karę

Hasło reklamowe znanej sieci handlowej wprowadzało klientów w błąd - uznał Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Żabka zapłaci 1,5 miliona zł

Ruch na sprzedaż, ale bez premii?

Czy państwo sprzeda akcje za 233 mln zł. Ministerstwo skarbu pracuje nad przyspieszeniem prywatyzacji dystrybutora prasy, ale lista chętnych nie jest duża

Przyszłość rozgłośni to płatne radia satelitarne

W tym roku cały rynek radiowy na świecie będzie wart 45,5 mld dol., o 6,7 proc. mniej niż rok wcześniej, a jego średnioroczna stopa wzrostu (CAGR) w najbli...

Wydawcy prasy wciąż mają kłopoty finansowe

Międzynarodowe koncerny prasowe wciąż odczuwają zapaść na rynku reklamy. Fatalne wyniki podał News Corp. i Axel Springer

Kończy się era darmowych newsów w sieci

News Corp, gigant mediowy należący do Ruperta Murdocha rozpocznie pobieranie opłat od klientów korzystających z internetowych serwisów prasowych

Nowe tytuły na rynku gazet

„Dziennik” i „Gazeta prawna” połączą siły. UOKiK zgodził się na fuzję. Ruszyła też nowa gazeta sportowa

Rzeczpospolita drugim dziennikiem opiniotwórczym

W półrocznym sprzedażowym rankingu gazet opiniotwórczych "Rz" jest na drugim miejscu. Jest zgoda UOKiKu na połączenie "Dziennika" i "Gazety Prawnej"

Cyfryzacja filmów za 10 milionów

Nabiera rozpędu cyfryzacja najwybitniejszych dzieł polskiej kinematografii. Firmy zachęcają resort kultury i dziedzictwa narodowego, aby wsparło proces fin...

Rynek reklamy skurczył się o ponad 11 proc.

W I półroczu firmy wydały na reklamę w Polsce 3,43 mld zł. Budżety reklamowe spadły, ale drugie półrocze ma przynieść większą stabilizację na rynku reklamy...

Polska wolno goni internetową Europę

7 milionów Polaków płaci za dostęp do sieci. Rynek rośnie, choć w II kw. firmom zaczęły doskwierać kryzys i coraz silniejsza konkurencja

Bankier.pl jednak wzięty

Serwis zmieni właściciela po sukcesie wezwania ogłoszonego przez spółkę MIH Allegro B.V.

BZ WBK nie sprzeda Bankiera?

Ogłoszone przez właściciela Allegro wezwanie do sprzedaży akcji portalu Bankier.pl może się nie powieść – ustaliła „Rz”

10-letnia umowa Microsoftu i Yahoo!

Microsoft i Yahoo! porozumiały się w sprawie współpracy mającej zdystansować obecnego giganta wyszukiwarek, czyli Google

Ponad 11 mln klientów w sieci

Dwie trzecie wszystkich polskich internautów robi zakupy w sieci, a kolejne prawie 16 proc. zastanawia się nad takimi zakupami – wynika z badań firmy Gemius

E-społeczności na zakręcie

W sieci wciąż przedkładamy to, co polskie, nad serwisy zagraniczne. Ale lokalna popularność nie pozwala wyjść na swoje większości największych serwisów spo...