Reklama

Cyfrowy Polsat przejmie dilerów Plusa

Platforma satelitarna kupi spółkę prowadzącą 200 sklepów mPunkt – jednego z dilerów Polkomtelu, operatora sieci Plus

Publikacja: 12.11.2009 03:28

Za 45 proc. udziałów mPunktu platforma telewizji satelitarnej kontrolowana przez Zygmunta Solorza-Żaka, zapłaciła 24,6 mln zł. Ze zwiększeniem zaangażowania czeka na zgodę UOKiK.

Dominik Libicki, prezes Cyfrowego Polsatu, zapewnił, że jego firma chce współpracować z Polkomtelem. Udowadniał, że oferowanie usług platformy i komórkowego potentata w ramach sieci mPunkt nie jest problemem.

– Jeśli klient będzie chciał kupić tylko usługę telekomunikacyjną, będzie to usługa sieci Plus. Jeśli zaś przyjdzie do salonu, aby kupić pakiet: usługę telewizyjną, Internet i telefon, kupi go od nas – tłumaczył Libicki.

Cyfrowy Polsat to na razie niewielki gracz na rynku telekomunikacyjnym. Na koniec września miał 36 tys. użytkowników telefonii komórkowej, korzystając z infrastruktury Polskiej Telefonii Cyfrowej.

Zmiany właścicielskie w mPunkcie dają Plusowi możliwość wypowiedzenia umowy, co oznaczałoby dla mPunktu utratę większości przychodów, które w I półroczu tego roku wyniosły 238 mln zł. .

Reklama
Reklama

W III kwartale br. Cyfrowy Polsat miał 323,35 mln zł przychodów, 71,5 mln zł zysku operacyjnego i 60 mln zł zysku netto. Przychody były wyższe, ale zyski mniejsze niż rok wcześniej.

Za 45 proc. udziałów mPunktu platforma telewizji satelitarnej kontrolowana przez Zygmunta Solorza-Żaka, zapłaciła 24,6 mln zł. Ze zwiększeniem zaangażowania czeka na zgodę UOKiK.

Dominik Libicki, prezes Cyfrowego Polsatu, zapewnił, że jego firma chce współpracować z Polkomtelem. Udowadniał, że oferowanie usług platformy i komórkowego potentata w ramach sieci mPunkt nie jest problemem.

Reklama
Media
Mroczna strona internetu. Darknet rośnie w siłę
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Materiał Promocyjny
Rynek europejski potrzebuje lepszych regulacji
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
Wiedza, która trafia w punkt. Prosto do Ciebie. Zamów już dziś!
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama