Firmy otwarte na Internet
- Wszędzie, także w Polsce, widać, że kończy się już etap marketingu „romantycznego”. Dziś nie wystarczy zrobić „coś fajnego” w Internecie - mówi Grzegorz...
Firmy lekceważą Facebooka
Tylko 10 proc. polskich przedsiębiorstw obecnych w sieci wykorzystuje w biznesie serwisy społecznościowe
HD w modzie na Wyspach
Duży popyt na usługi wysokiej rozdzielczości (HD) zapewnił w III kw. kodowanej telewizji 62 tys. nowych abonentów netto i poprawę bilansu. Giełda w Londyni...
Cyfrowa rewolucja
Jesienią cyfrowe stacje naziemne TVP będą docierać do kilku milionów ludzi
Yahoo rusza na Rosję
Amerykański portal zamierza otworzyć w Rosji swoje przedstawicielstwo oraz zainwestować w akcje miejscowych firm
Polacy lubią gwiazdy
Jedna czwarta Polaków przyznaje, że kupiło jakiś produkt dlatego, że był promowany przez celebrytę - wynika z najnowszych badań