PZU: Kurs taki, jaki typowała "Rzeczpospolita"

Podczas media spekulowały wokół kurs otwarcia na poziomie 340 zł za akcje, my pisaliśmy o 350 zł

Rentowność Ery mocno w górę, ale przychody w dół

6,2-proc. spadek przychodów – do 1,756 mld zł - zanotowała w I kwartale br. Polska Telefonia Cyfrowa, operator sieci komórkowej Era, w porównaniu z wynikam...

Trójwymiarowa "Alicja" wywindowała wyniki Disneya

Jeden z największych rozrywkowo-mediowych koncernów świata zaskoczył analityków i zaprezentował dużo lepsze wyniki finansowe niż oczekiwali

"Przekrój" trafi na giełdę

Spółka wydająca „Przekrój” i „Sukces” połączy się z firmą Gremi Film Production i jesienią może być notowana na parkiecie

Rynek reklamy znów znalazł się pod kreską

Wydatki reklamowe spadły w I kw. o kilka procent – twierdzą analitycy

Godłowski w "Przekroju"

Jan Godłowski, który od listopada 2008 roku do stycznia 2010 roku kierował giełdowym Ponarem, został prezesem Wydawnictwa "Przekrój"

Strategia UKE jeszcze przed wakacjami

Plan na najbliższe dwa lata ujrzy światło dzienne najprawdopodobniej w maju lub w czerwcu

Rewolucja cyfrowa ratuje branżę muzyczną

Wpływy ze sprzedaży muzyki spadły na świecie o 7,2 proc., do 17 mld dol.

Ruch ma nową umowę z "Polityką"

Kolporterska spółka podpisała nową umowę na czas nieokreślony o współpracy ze Spółdzielnią Pracy "Polityka" (wydawcą "Polityki" i "Forum")

Dziewiętnastu chętnych do udziałów w PBI

Tyle zgłoszeń spółka Polskie Badania Internetu otrzymała w odpowiedzi na zaproszenie do rozszerzenia grona jej udziałowców

Reklama
Reklama

Telewizyjny rynek będzie znowu rósł na całym świecie

Choć kryzys gospodarczy na reklamowym rynku nie oszczędził nawet silnej reklamowo telewizji, w kolejnych latach branża nie będzie się już kurczyć tak jak w...

W marcu najwięcej straciła "Gazeta Wyborcza"

W porównaniu z marcem 2009 dziennik odnotował spadek sprzedaży o prawie 15 proc. Najlepiej broniła się "Rzeczpospolita"

Wybory na billboardach za ponad 20 milionów

Trwa już gorączkowe planowanie kampanii przed przyspieszonymi wyborami prezydenckimi

ABC Data wyrusza na giełdę

Największy krajowy dystrybutor sprzętu IT chce sprzedać inwestorom w ofercie publicznej nowe akcje za ok. 60 mln zł.

Producent "Familiady" pozywa "Super Express"

Tabloid 29 kwietnia podał informację o planowanym zdjęciu "Familiady" z anteny, co przełożyło się na mocny spadek kursu spółki producenckiej Astro

Rosyjski nadzór na Twitterze

Rosyjski Federalny Urząd Rynków Finansowych, odpowiednik polskiego KNF-u, założył profil na popularnym portalu społecznościowym Twitter. Zamierza się w ten...

Firmy otwarte na Internet

- Wszędzie, także w Polsce, widać, że kończy się już etap marketingu „romantycznego”. Dziś nie wystarczy zrobić „coś fajnego” w Internecie - mówi Grzegorz...

Firmy lekceważą Facebooka

Tylko 10 proc. polskich przedsiębiorstw obecnych w sieci wykorzystuje w biznesie serwisy społecznościowe

Więcej spółek legalnie korzysta z treści z gazet

Licencji na korzystanie z materiałów wydawców wykupionej w firmie ReproPol wciąż nie mają jednak dwaj najwięksi gracze na rynku monitoringu prasy. Wydawcy...

Telewizja publiczna najmniej efektywna

TVN i Polsat znów pobiły na głowę TVP, jeśli chodzi o efektywność, i będą jej odbierać udziały w rynku reklamy

Reklama
Reklama