Reklamy operatorów bez zmian

3 – 4 proc. swoich przychodów wydają na reklamę cztery duże polskie sieci komórkowe. To około 1 mld zł rocznie

Media walczą o zdrowe ceny

Firmy mediowe walczą z wywołanymi przez kryzys obniżkami cen reklam. Zdaniem branży zawędrowały one za daleko

Gwiazda za milion dolarów

Żeby wypromować międzynarodową gwiazdę na przykład w USA, trzeba zainwestować co najmniej milion dolarów. W Polsce wystarczy 100 tys. zł.

Przetasowania w sieci

Wśród największych portali tylko Onet nie odnotował w lutym odpływu użytkowników. Ogromny wzrost zainteresowania przeżywa Facebook

Pogarszają się wyniki TP

Spółka traci klientów dostępu do stacjonarnego Internetu

Łagodnieją spadki sprzedaży tygodników

W lutym łączna sprzedaż dziesięciu największych tygodników opinii spadła rok do roku już tylko o 3 proc., a aż pięć tytułów odnotowało wzrosty sprzedaży

Gazety szukają pieniędzy w sieci

Wydawcy poszukują w Internecie finansowania dla papierowych wydań

E-bankowość zagrożona

Eksperci od zabezpieczeń ostrzegają przed nowym wirusem wymierzonym w klientów banków online

Europa mało innowacyjna

Apple, Google i Microsoft to najbardziej innowacyjne firmy świata – wynika z badania firmy Boston Consulting Group. Słabo w zestawieniu wypadły podmioty ze...

Firmy mediowe liczą na lepszy rok

Przychody największych w Europie spółek giełdowych z sektora mediów spadły w 2009 r. o 4,4 proc., do 73 mld euro. Na tym tle dobrze wypadły polskie telewiz...

W sieci kwitnie wymiana

Rośnie popularność serwisów barterowych umożliwiających wymianę towarów i usług

Przetasowania wśrod gazet nie wzmocniły rynku

Marcowe wpływy reklamowe największych dzienników cennikowo pozostają na poziomie sprzed roku. W rzeczywistości są niższe z powodu rabatów

Amerykański stan chce opodatkować Amazon

Władze stanu Karolina Północna zażądały danych osób, które robiły zakupy w Amazonie. Ma to umożliwić opodatkowanie przesyłek

Będą jednak ograniczenia dla handlu w sieci

Komisja Europejska zgodziła się na wprowadzenie nowych zasad e-handlu. Nie są tak rygorystyczne, jak oczekiwali producenci, głównie markowych towarów

Dużo wyższe przychody TVN

TVN podał wybrane nieaudytowane wyniki za pierwszy kwartał, a macierzysta grupa ITI poinformowała, że sprzeda obligacje warte 100 mln euro

TVN chwali się wynikami, ITI szuka gotówki

TVN podała wybrane wstępne, nieaudytowane, wyniki finansowe za I kw. 2010 roku, a macierzysta dla telewizyjnej firmy Grupa ITI poinformowała, że chce sprze...

Rośnie rynek audiobooków

W 2009 r. wydaliśmy na audiobooki prawie 20 mln zł, co oznacza wysoki, ale już nie oszałamiający wzrost - o 18,5 proc. rok do roku

Właściciela zmieniły duże pakiety akcji

W piątek właściciela zmieniło ponad 3 mln akcji TVN o wartości prawie 112,2 mln zł. Telewizyjna grupa znalazła się w gronie firm o najwyższych obrotach

Wyszukiwarki wciąż będą motorem reklamy w sieci

Globalny rynek reklamy internetowej nadal będzie rósł głównie dzięki zwyżkom wydatków na tzw. płatne wyszukiwanie (reklamy w wyszukiwarkach internetowych),...

Możliwe zmiany w radzie nadzorczej TVN

W maju TVN może zadecydować o nowym członku rady nadzorczej, bo - jak podała spółka - możliwe jest, że jeden z jej członków złoży rezygnację. Na majowym WZ...