TVN podpisała 10-letnią umowę z TP SA

TP SA podpisała wczoraj z TVN 10-letnią umowę o wzajemnym oferowaniu produktów i usług oraz współtworzeniu nowych ofert

Uruchamienie pakietu cyfrowych stacji może być kłopotliwe

Kontrowersje dotyczą przygotowań do uruchomienia kolejnego pakietu cyfrowych stacji nadawanych naziemnie

Co z kosztami twórców

- Pomysł likwidacji 50-proc. kosztów uzyskania dochodu przez twórców wraca jak bumerang przy kolejnych problemach budżetu - pisze Halina Bińczak, publicyst...

Wydawcy stawiają na iPada

W urządzeniach takich jak tablety i e-czytniki widzą szansę na dodatkowe przychody dla siebie

Cyfrowy Polsat wydaje magazyn dla klientów

Największa na polskim rynku platforma cyfrowa zaczyna wydawać dla swoich klientów bezpłatny przewodnik telewizyjny „tv2TYGODNIK”

W USA spodziewa się rekordowego roku w reklamie internetowej

W I półroczu rynek reklamy sięgnął tam 12,1 mld dol.To najlepszy wynik branży za pierwsze półrocze w historii badań

TVP rusza z cyfrowym nadawaniem

Telewizja Polska podała, jakie kanały zacznie w październiku nadawać naziemnie cyfrowo - są to między innymi TVP1 i TVP2

Już ponad 8 mln klientów wykonuje operacje przez internet

Już ponad 8 milionów klientów banków wykonuje transakcje w sieci. W ciągu roku liczba ta wzrosła o ponad 20 proc. Banki cały czas poszerzają ofertę produkt...

Za Aero 2 stoi teraz Solorz?

Tajemnicze Aero 2, które buduje operatora mobilnego dostępu do Internetu i jest współwłaścicielem NFI Midas, ma nowych udziałowców.

Ruszyły jesienne promocje platform satelitarnych

Platformy cyfrowe nie przewidują spektakularnych akcji znanych z ubiegłych lat. Zadbają o klientów, których mają

Reklama
Reklama

TP nie złoży oferty na zakup kablówki

Po przeprowadzeniu analiz biznesowych Telekomunikacja Polska nie złoży oferty na zakup udziałów kablówki

Hakerzy są coraz groźniejsi

Hakerzy zagrozili w ubiegłym roku 40 proc. średniej wielkości przedsiębiorstw

Przygotowujemy kanał dla kobiet z charakterem

Rozmowa z Bartoszem Witakiem, wiceprezesem MTV Networks International Emerging Markets

Cztery nowe stacje właściciela MTV

Oprócz kanału dla małych dzieci i stacji w wysokiej rozdzielczości, firma planuje kanały dla pań i panów

4Fun Media coraz bliżej giełdy

Spółka, do której należą młodzieżowe stacje satelitarne 4fun.tv i rebel.tv, najprawdopodobniej trafi na parkiet 9 listopada

Mail.ru na giełdzie w Londynie

Rosyjski holding inwestycyjny - władający portalami społecznościowymi, a także pakietem akcji Facebooka zadebiutuje na giełdzie w Londynie

Polacy nagrodzeni na festiwalu reklamowym w Portorożu

Trzy Złote Bębny i cztery srebrne przywiozą polskie agencje reklamowe i PR z 17 Międzynarodowego Festiwalu Reklamy Golden Drum w słoweńskim Portorożu

Inwestycyjny pakt UKE z sieciami komórkowymi

Urząd Komunikacji Elektronicznej chce porozumienia z operatorami GSM. Celem jest zwiększenie dostępu do Internetu i usług telefonii komórkowej. Telekomy wy...

Więcej ludzi czyta gazety niż wchodzi do sieci

Prezes Światowego Stowarzyszenia Gazet i Producentów Treści na forum w Hamburgu nakłaniał do szukania sposobu na pobieranie od czytelników opłat w sieci

Polacy coraz bardziej przyzwyczajają się do Internetu

Jedna piąta polskich internautów spędza w sieci powyżej dwóch godzin dziennie. Część z nas nie umie wytrzymać jednego dnia bez Internetu

Reklama
Reklama