Reklama
Rozwiń
Reklama

Yahoo uruchomiło polską wersję

Serwis ruszył wczoraj po południu. Na razie uruchomiono stronę główną i pocztę internetową. Internauci mogą czytać fragmenty artykułów z odnośnikami do źródła

Publikacja: 25.01.2011 09:36

Yahoo uruchomiło polską wersję

Foto: Bloomberg

Na Pl.yahoo.com znajdują się też odsyłacze do stron Yahoo – np. poczty (po polsku) czy komunikatora Messenger (po angielsku). Sprzedażą reklam w Pl.yahoo.com ma zajmować się ARBOinteractive. Portal Yahoo.com ma w Polsce 1,6 mln użytkowników.

Jak informują Wirtualne Media strona uruchomiona pod adresem yahoo.pl składa się z trzech głównych kolumn. W lewej znajdują się odnośniki do usług oferowanych przez portal oraz wybranych serwisów zewnętrznych, które można też rozwijać w modułu bez opuszczania portalu. Użytkownicy mający konto na Yahoo mogą wybierać linki do dowolnych stron i ustalać ich kolejność.

Środkowa część polskiej wersji Yahoo zawiera informacje od głównych partnerów portalu: serwisu Radia ZET, Newsweek.pl, Forbes.pl i Bankier.pl. Kliknięcie na tytuł konkretnego newsa przekierowuje na zewnętrzną witrynę, w której znajduje się cały tekst. Natomiast prawa kolumna portalu to banner odsyłający do poczty mailowej Yahoo oraz wiadomości z serwisu Gala.pl.

- Polskie Yahoo jest podobne do wersji, które udostępniliśmy w ostatnim czasie w Norwegii i Grecji. To bardzo podstawowa oferta: strona główna z treściami pozyskanymi od naszych partnerów. Działy tematyczne i inne sekcje będziemy stopniowo dodawać w portalu. Strona główna to taki element integrujący wersje Yahoo w poszczególnych krajach, baza, na której rozbudowujemy dalszy kontent - mówi Bartłomiej Swojak, country content manager Yahoo Polska w wywiadzie dla Wirtualnych Mediów

Swojak informuje, że portal nie planuje uruchomienia polskiej redakcji, a treści będą jedynie pozyskiwane od partnerów.

Reklama
Reklama

- Na razie wchodzimy na polski rynek z podstawową wersją naszego portalu i w zależności od zapotrzebowania użytkowników będziemy dodawać konkretne usługi i treści. Nie chcemy robić kopii brytyjskiego czy amerykańskiego Yahoo, tylko dostosować serwis do tego, czego oczekują polscy internauci - dodaje Swojak.

Yahoo to założony w 1994 roku, jeden z największych portali internetowych. Serwis posiada kilkanaście wersji językowych. Główna siedziba firmy mieści się w Kalifornii.

Na Pl.yahoo.com znajdują się też odsyłacze do stron Yahoo – np. poczty (po polsku) czy komunikatora Messenger (po angielsku). Sprzedażą reklam w Pl.yahoo.com ma zajmować się ARBOinteractive. Portal Yahoo.com ma w Polsce 1,6 mln użytkowników.

Jak informują Wirtualne Media strona uruchomiona pod adresem yahoo.pl składa się z trzech głównych kolumn. W lewej znajdują się odnośniki do usług oferowanych przez portal oraz wybranych serwisów zewnętrznych, które można też rozwijać w modułu bez opuszczania portalu. Użytkownicy mający konto na Yahoo mogą wybierać linki do dowolnych stron i ustalać ich kolejność.

Reklama
Media
Sprawa śmierci Jarosława Ziętary. Apel Rady Polskich Mediów
Media
Mroczna strona internetu. Darknet rośnie w siłę
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama