W listopadzie witryna Facebook.com przekroczyła kolejną granicę popularności i miała już w Polsce 9,14 miliona użytkowników (miesiąc wcześniej było ich jeszcze 8,66 mln) - wynika z najnowszego badania Megapanel PBI/Gemius. Nasza własna sieć społecznościowa, Nasza Klasa, działająca od adresem Nk.pl, wciąż jest w Polsce popularniejsza od Facebooka, ale liczba jej użytkowników spadła. W listopadzie wynosiła już tylko 11,9 mln (we październiku było to 12,2 mln).

W listopadzie więcej osób niż miesiąc wcześniej odwiedzało także gros największych portali ogólnotematycznych. W czołówce tylko użytkowników Onetu było nieznacznie mniej niż miesiąc wcześniej - 12,23 mln (przy 12,33 mln miesiąc wcześniej). Pozostałe portale horyzontalne dalej rosły. Wp.pl miał 10,91 mln użytkowników (10,86 mln miesiąc wcześniej), Interia.pl - 8,44 mln (miesiąc wcześniej było to 8,2 miliona), a Gazeta.pl miała ich 7,93 mln (przy 7,82 mln w październiku).

W zestawieniu domen tradycyjnie królował Google.pl z 16,14 milionami użytkowników (przy 16,38 mln miesiąc wcześniej). W rankingu grup witryn także prowadziła grupa Google z 16,78 milionami użytkowników (16,99 mln miesiąc wcześniej). Grupa Onet.pl miała ich 13,32 (przy13,26 mln we październiku), Grupa WP, która przeskoczyła Grupę Nasza Klasa - 12,18 mln (w październiku było to 12,09 mln), a Grupa Nasza Klasa odnotowała spadek użytkowników do 11,91 mln (z 12,21 mln w październiku), a Grupa Gazeta.pl - 11,75 mln (przy 11,65 mln miesiąc wcześniej).