Goldman Sachs inwestuje w Facebooka

Goldman Sachs i rosyjski inwestor zainwestowali w Facebooka w sumie 500 milionów dolarów. Zwiększa to wycenę serwisu społecznościowego do 50 miliardów

Program „Ekonomia i rynek” wraca na antenę

Dziennikarze „Rz” i zespół stacji telewizyjnej TV Biznes wspólnie przygotowują codzienny program ekonomiczny

Fuzja na rynku dystrybutorów elektronicznej prasy

Dwie dystrybuujące elektroniczną prasę spółki podpisały wreszcie umowę, na mocy której notowany na rynku NewConnect e-Kiosk przejmie eGazety

Yahoo! wchodzi do Polski

Jeden z największych amerykańskich portali w styczniu, po 2,5 roku przygotowań, uruchomi swoją polską wersję

Idą zmiany na mediowym rynku

W Polsce pojawią się nowe stacje telewizyjne i cyfrowa telewizja na szerszą skalę. Prasa może zdrożeć, a wydawcy – zdecydować się na kolejne fuzje. Zalegal...

Nowe technologie dadzą wydawcom dodatkowe wpływy

Na tablecie uwagę przyciągają np. filmy wideo i pokazy slajdów. Media muszą się do tych oczekiwań dostosować

Polski Sniper zaatakuje Japonię

City Interactive zamierza wiosną 2011 roku wprowadzić swój sztandarowy produkt – Snipera – na rynek japoński

Facebook rośnie, goni Naszą Klasę

Liczba użytkowników największego portalu społecznościowego na świecie w miesiąc wzrosła w Polsce o ponad pół miliona. Nasza Klasa wciąż ma ich jednak więcej

Wydawcy nie boją się zmian w Ruchu

W styczniu spółka powinna zejść z parkietu. Wydawcy nie obawiają się jednak braku informacji o firmie i czekają na zapowiedziany debiut konkurencyjnego Kol...

Polskie serwisy społecznościowe zyskały mimo Facebooka

Polskie serwisy społecznościowe w 2010 r. okrzepły finansowo mimo silnej konkurencji

Święta przed telewizorem

Amerykański film familijny "Kevin sam w domu", o którego tradycyjne już pokazanie widzowie walczyli przed Świętami, był najchętniej oglądanym filmem w te Ś...

Bezstykowe płatności telefonem

Operatorzy przygotowują się do wprowadzenia w 2011 r. oferty bezstykowych płatności za pomocą telefonu

Inkubator przedsiębiorczości w TV

Polscy milionerzy mają wybierać najbardziej rokujące biznesowe projekty. Najlepsze sfinansują z własnej kieszeni

Rośnie popularność serwisów takich jak Facebook

W tym roku na Wyspach przynajmniej raz w miesiącu na któryś z serwisów społecznościowych wejdzie prawie połowa brytyjskich internautów. Za cztery lata ten...

TVN uruchamia nowe biuro sprzedaży reklam

TVN zaczyna sprzedawać reklamy dla innych stacji. To nowość. Do pierwszych zleceniodawców należą TV Puls i 4fun media

Operatorzy dadzą więcej za tą samą cenę

W 2011 roku obniżek cen raczej nie będzie, ale za te same pieniądze operatorzy zamierzają zwiększyć prędkość swoich usług

Szybki wzrost wydatków na reklamę w sieci

368 mln zł wydały firmy na reklamę internetową w Polsce w trzecim kwartale tego roku. To o 24 proc. więcej niż rok temu w tym samym czasie - wynika z najno...

Rosną szacunki dla rynku reklamy w 2011 r.

Dobre prognozy dla gospodarki przekładają się na lepsze szacunki dla branży

Fuzja na rynku dystrybutorów e-gazet

Notowana na New Connect spółka e-Kiosk, sprzedająca elektroniczne wydania prasy, zawarła z firmą Kariera.pl porozumienie w sprawie przejęcia 100 proc. udzi...

Najwięcej komputerów-zombi w Polsce działa w Warszawie

Polskie komputery codziennie wysyłają ponad 2 mld wiadomości typu spam, wynika z danych firmy Symantec