31. marca spółka przydzieliła walory, jakie zaoferowała inwestorom w ramach nowej emisji: 4 mln akcji serii B. Średnia stopa redukcji w transzy małych inwestorów, którym zaoferowała 1 mln akcji, wyniosła prawie 91 proc.
W najbliższy wtorek Kino Polska TV rozliczy transakcje zawarte w ramach przydziału akcji i zamknie ofertę publiczną. Po emisji nowych akcji w ramach debiutu giełdowego spółki planowanego, kapitał Kino Polska ma się dzielić na 13,87 mln akcji. Nowi inwestorzy wejdą w posiadanie ok. 28 proc. akcji spółki, która pozyska z nowej emisji akcji 38 mln zł. Środki chce przeznaczyć na rozwój oferty programowej i zakup infrastruktury technicznej. – W planach mamy stworzenie nowych kanałów telewizyjnych: Kino Polska HD i Kino Polska Muzyka oraz FilmBox Action, FightBox i FashionBox – zapowiada Piotr Reisch, prezes i główny właściciel firmy (ma w niej 7,03 proc. bezpośrednio, ale kontroluje też SPI International Polska, do której należy pozostałe 91,6 akcji Kino Polska TV).