Komisja Europejska zakaże używania na telefonach służbowych swoich pracowników TikToka - chińskiej aplikacji do udostępniania krótkich filmików. KE tłumacz...
Komisja Europejska zaprezentowała dziś zestaw działań, które mają wesprzeć budowę gigabitowego internetu w Unii Europejskiej. Operatorzy telekomunikacyjni...
Rosja zablokowała dostęp do The Bell, serwisu informacyjnego założonego przez jednego z czołowych rosyjskich dziennikarzy. To nie pierwszy niezależny porta...
Zaczyna się wojna serwisów streamingowych o budżety reklamowe. Warner Bros. Discovery, właściciel HBO Max i Playera chce być największym graczem w Polsce n...
Ponad połowa z 1000 największych reklamodawców Twittera z września zeszłego roku w styczniu tego roku nie wydawała już żadnych pieniędzy na reklamę na plat...
"Niedościgniona Rzeczpospolita liderem cytowalności prasy" - pisze Instytut Monitorowania Mediów w swoim raporcie podsumowującym 2022 r. To dlatego, że w u...
Mimo spowolnienia gospodarczego i wzrostu kosztów firm nie planują one ograniczeń w wydatkach marketingowych. Tak przynajmniej wynika z prognoz agencji ora...
O kilka złotych mniej niż Disney+ i HBO Max kosztować ma dostęp do nowej platformy streamingowej w Polsce ruszającej w Walentynki. Nie wiadomo na razie, cz...
Serwis Twitch został ukarany grzywną o równowartości 241 tys. zł za odmowę usunięcia informacji o rosyjskiej agresji na Ukrainę. Reżim uznał je za fałszywe...
Po doniesieniach konsumentów, że influencerzy stosują manipulacyjne techniki marketingowe, australijski regulator rynku bierze gwiazdy social mediów pod lupę.
Sejm odrzucił wszystkie poprawki Senatu do budżetu na 2023 rok. Telewizja Polska i Polskie Radio dostaną 2,7 mld zł z budżety. Ustawa trafi teraz do podpis...
Przekładana już kilka razy sejmowa komisja poświęcona nowym przepisom dla wartego ponad 40 mld zł rynku telekomunikacyjnego i telewizyjnego została… przeło...
Komisja Europejska przygotowuje się do publikacji projektu przepisów wspierających właścicieli infrastruktury telekomunikacyjnej na kontynencie. W tle ście...
Tylko o 3,4 proc., do prawie 12,6 mld zł, urosły w 2022 roku wydatki na reklamę w Polsce – szacuje GroupM. 2023 rok może przynieść spowolnienie w branży za...