Reklama
Rozwiń

Reklama polubiła starsze osoby

Jako coraz liczniejsza i lepiej zarabiająca grupa 50- i 60-latkowie są atrakcyjni dla firm handlowych i usługodawców.

Serial od Amazonu, TV od Twittera, czyli nowy wymiar sieci

Największe firmy IT na świecie operują gigantycznymi kwotami. Gdy te kwoty nagle zaczynają płynąć w nowym kierunku, wiadomo, że niedługo na rynku pojawi si...

Prognozy dla naszego rynku reklamy idą w górę

Dom mediowy ZenithOptimedia podniósł prognozy wzrostu dla rynku reklamy w Polsce w tym roku z 1,4 proc. do 1,8 proc.

Dziesiątki miliardów „wszechrzeczy"

Modny termin „Internet wszechrzeczy" oznaczający oplatającą cały świat przeogromną sieć oddziałujących na siebie urządzeń i procesów gromadzonych i generow...

TVP rozszerza grupę odbiorców reklam

Chodzi o tych najbardziej pożądanych przez reklamodawców. W telewizji utarło się, że najciekawszą grupą są dla nich osoby w wieku 16-49 lat. TVP wydłużyła...

Google ukarane we Włoszech

Włoski urząd ochrony danych osobowych ukarał Google karą wysokości 1 mln euro za zbyt słabe oznakowanie aut, które robią zdjęcia na potrzeby serwisu Street...

W sieci Cineworld i Cinema City będzie więcej kin Imax

Amerykańska firma Imax Corporation poinformowała o rozszerzeniu partnerstwa z brytyjską grupą CineWorld, która w 25 proc. należy do notowanej na GPW Global...

Mozilla ulega presji gejów. Prezes rezygnuje

Nowy prezes Mozilli, Brendan Eich, zrezygnował ze stanowiska w obliczu presji środowisk homoseksualnych

Netflix wystartuje jesienią we Francji

Niebawem uruchomi francuską siedzibę w Luksemburgu - podały francuskie media. Internetowy gigant oficjalnie zapowiedział, że w tym roku planuje europejską...

Cyfrowa reklama odpowiada już za jedną czwartą rynku

W tym roku przychody ze wszystkich reklam wyświetlanych użytkownikom laptopów, komputerów, tabletów, smartfonów i connected TV sięgną 137,5 mld dol. To pon...

Reklama
Reklama

Sprzedaż e-wydań znowu w górę

W lutym cztery największe gazety codzienne sprzedawały o 27 proc. więcej elektronicznych wydań niż rok temu.

Mobilne aplikacje rosną w siłę

Smartfony oferują masę możliwości i przykuwają do swoich ekranów na coraz dłużej. Ile czasu statystycznie spędzamy na korzystaniu z aplikacji?

Polska firma zbada internet w Belgii i Luksemburgu

Centrum voor Informatie over de Media (CIM), belgijska organizacja branżowa, która od 43 lat dba o rozwój rynku internetowego w Belgii i Luksemburgu, wybra...

Wiadomości z aplikacji na razie za darmo

Blisko 40 proc. posiadaczy smartfonów i tabletów w USA czyta najnowsze informacje za pomocą mobilnych aplikacji. Płatne wybiera jedna trzecia.

Amazon odpala Fire TV

Firma wprowadziła na rynek konkurenta Apple TV, Roku i Google Chromecast. Teraz także dzięki urządzeniu Amazona będzie można oglądać internetowe wideo na t...

Wideo w komórkach z ograniczeniami

Oglądanie programów na telefonach komórkowych byłoby bardziej popularne, gdyby stało się wygodniejsze.

Telewizje łapią oddech

Wpływy reklamowe największych kanałów liczone według cenników ?spadły w I kw. symbolicznie. Wyjątkiem był TVN, bo zmienił politykę reklamową.

Szefowie Facebooka zarobili mniej, ale ciągle można pozazdrościć

Szefowie portalu społecznościowego Facebook na pewno nie należą do ludzi biednych. Z dokumentów przesłanych władzom regulacyjnym wynika, że ubiegłoroczne p...

Rekordowy rok sponsoringu sportowego w telewizji

W ubiegłym roku wartość rynku wzrosła w Polsce ?o połowę, do 3,8 mld złotych. To m.in. zasługa większych widowni kanałów Polsat Sport News i nSport.

Wojna o gwiazdy i katalogi

Krajowi wykonawcy to muzyczna lokomotywa – mówi Piotr Kabaj, szef Warner Music Poland.

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama